۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۹:۱۱

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

آمریکا جنایت های خود را به بهانه حقوق بشر انجام می‌دهد

آمریکا جنایت های خود را به بهانه حقوق بشر انجام می‌دهد

بجنورد- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا برای بسیاری از جنایت های خود بهانه تراشی می کند که اکثر آن ها با عنوان حقوق بشر انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین مظفر بعدازظهر پنجشنبه در مراسم بازخوانی حقوق بشر آمریکایی و گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مسجد انقلاب بجنورد، اظهار کرد: آمریکا کارنامه ای سیاه در اجرای حقوق بشر دارد اما رسانه ها و دستگاه های تبلیغاتی اسرائیل به شدت در حال تلاش برای مخفی و وارونه جلوه دادن آن ها است.
 
معاون نظارت مجلس شورای اسلامی افزود: چطور می شود کشوری همچون آمریکا که حقوق بشر در آن رعایت نمی شود و حقوق سیاهپوستان و سرخپوستان بسیار کمتر از سفید پوستان است ادعای حقوق بشری کرده و این ادعای آن ها گوش فلک را کر کند.
 
وی با اشاره به اینکه اسرائیل نیز خود را نژاد برتر جهان می داند و با بزک کردن چهره، می خواهد جلوی واقعیت را بگیرد گفت: اسرائیل همواره جلوی آزادی خواهی ملت ها را گرفته است.
 
نماینده رئیس‌جمهور در نظارت بر سازمان صدا و سیما افزود: هرگاه سازمان ملل قطعنامه ای علیه آمریکا تصویب کرده خود این کشور این قطعنامه را وتو کرده است.
 
مظفر با بیان اینکه آمریکا طرفدار حکومت پادشاهی است اظهارکرد: آمریکا به بهانه حقوق بشر و دموکراسی ملت ها را سرکوب می کند .
 
وی اظهار داشت: چگونه است که آمریکای جنایتکار ایران، با بالاترین دموکراسی را متهم به نقض حقوق بشر می کند اما عربستان را به جان شیعیان یمن و بحرین انداخته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به برجام اشاره کرد و افزود: ملت ها باید از برجام و بدعهدی آمریکا در اجرای آن درس عبرت بگیرند.
 
مظفر همچنین به مشکلات اقتصادی موجود در کشور پرداخت و افزود: نباید اجازه دهیم مشکلات اقتصادی در بین مردم دودستگی ایجاد کند که اگر اینگونه شود دشمن به خواسته خود می رسد.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: بر دولت نیز لازم است راهکار درست و عملی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور داشته باشد.
 
وی با اشاره به جایگاه شهدا در کشور و در بین مردم گفت: شهدا با انتخاب مسیر درست درس ایستادگی به ما داده اند و با اهدای جان خود جاودان شده اند.
 
مظفر بیان کرد: بر ما واجب است راه شهدا را با برگزاری بزرگداشت، یادواره و عمل به وصیت آن ها ادامه دهیم.
کد خبر 4333349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha