۹ تیر ۱۳۹۷، ۹:۰۱

معاون آموزش و پرورش مازندران عنوان کرد:

راه اندازی نهضت فرهنگی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی

راه اندازی نهضت فرهنگی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی

ساری - معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش مازندران، راه‌اندازی نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را یک راهبرد اساسی بیان کرد.

سید علی ساداتی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آسیب‌های اجتماعی بین دانش آموزان با تأکید براینکه آسیب‌های اجتماعی در آموزش‌وپرورش تولید نمی‌شود گفت: این در حالی است که آسیب‌ها دانش آموزان را تهدید می‌کند.

وی به راهبردهای آموزش‌وپرورش برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: گسترش آموزش‌های پیشگیری با عنوان پیشگیری اولیه در مدارس ازجمله برنامه‌ها و راهبردها به شمار می‌رود.

ساداتی یادآور شد: در این برنامه طبق شرایط سنی دانش آموزان، آموزش‌هایی برای مقابله با آسیب‌ها داده می‌شود و راه‌اندازی نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌ها نظیر جشنواره‌های مختلف، نمایشگاه‌های متعدد و جشنواره نوجوان سالم از برنامه‌ها است.

معاون آموزش‌وپرورش مازندران ادامه داد: ۱۵ هزار اثر در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به جشنواره نوجوان سالم سال تحصیلی قبل ارسال شد.

ساداتی یادآور شد: مراقبت اجتماعی از کودکان و نوجوانان و غربالگری، ارجاع، آموزش، درمان از دیگر راهبردها برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این برنامه‌های متعددی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بین دانش آموزان وجود دارد و امیدواریم بهداشت و سلامت دانش آموزان ارتقا یابد.

کد خبر 4334001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha