۱۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۶

مدیرکل حج و زیارت کرمانشاه خبر داد

اعزام حجاج از فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه ۹ مردادماه آغاز می شود

اعزام حجاج از فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه ۹ مردادماه آغاز می شود

کرمانشاه- مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: حجاج طی روزهای ۹، ۱۰ و ۱۱ مرداد از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی کرمانشاه به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد دارابی امروز جمعه در همایش متمرکز زائران حج تمتع استان کرمانشاه اظهار داشت: اعزام حجاج ایرانی به سرزمین وحی از ۲۷ تیرماه جاری آغاز می‌شود و زائرین کرماناشاهی نیز طی روزهای ۹، ۱۰ و ۱۱ مردادماه از فرودگاه کرمانشاه اعزام  و به حج تمتع مشرف می‌شوند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه بیان داشت: امسال یک ایرلاین سعودی مسئولیت اعزام زائرین کرمانشاهی را برعهده دارد و زمان دقیق پروازها را طی روزهای آینده اعلام خواهیم کرد.

وی از حجاج خواست تا ۴ ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشند و همچنین ۴۸ ساعت قبل از پرواز نیز ساک‌های خود را به بازرسی فرودگاه تحویل دهند.

دارابی توصیه‌هایی هم برای حجاج داشت و گفت:  با توجه به فعال نبودن سفارت ایران در عربستان حجاج در طول سفر به توصیه‌های مدیران کاروان‌ها عمل کنند و توجه داشته باشند که در صورت ایجاد مشکل رفع آن دشوار است.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاههمچنین بیان داشت:‌برخی حجاج در سال گذشته هزینه ولیمه خود را امور خیر کردند که امیدواریم امسال هم شاهد گسترش این سنت نیک باشیم و همچنین با توجهه به نامگذاری سال در خصوص حمایت از کالای ایرانی، حجاج محترم پیش از انجام این سفر معنوی سوغات خود را در داخل کشور تهیه کنند.

کد خبر 4339814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha