۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۱

شروع ناامیدکننده آرسنال؛

بحران در لندن/ مربی جدید، نتایج قدیمی

بحران در لندن/ مربی جدید، نتایج قدیمی

آرسنال در اولین دیدار در لیگ برتر انگلیس با سرمربی جدیدش مقابل منچسترسیتی شکست خورد تا هواداران این تیم فصل را با ناامیدی آغاز کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین دیدار تیم فوتبال آرسنال در لیگ برتر انگلیس با مربی‎گری اونای امری مقابل چهره‎‌ای آشنا بود، پپ گواردیولا. در ۱۰ دوئل اخیر این دو مربی پپ هرگز بازنده نبوده است. در ادامه این روند هم در دیدار روز یکشنبه آمار تفاوتی نکرد و پپ باز هم شکست نخورد.

در لندن تیم در دوران گذار قرار دارد، آرسن ونگر بعد از ۲۲ سال از توپچی‌ها جدا شده و این تیم در تابستان فصل نقل و انتقالات سختی را گذرانده تا تیمش را تقویت کند. پس طبیعی است که مقداری زمان لازم باشد تا بتوان درباره عملکرد سرمربی اسپانیایی اظهار نظر کرد.

او از هواداران تیم خواسته حتی در صورتی که اوضاع باب میلشان نبود هم دست از حمایت از تیم برندارند. درست است آرسنالی‌ها سال‌های اخیر را برای رسیدن به موفقیت صبر کردند و دیگر کاسه صبرشان لبریز شده، اما این دلیل نمی‌‏شود به سرمربی تازه‌وارد و بازیکنانشان استرس وارد کنند و اجازه ندهند کارشان را انجام دهند.

از طرفی این که انتظار داشته باشیم آرسنال متحول شده در اولین بازی مقابل مدافع عنوان قهرمانی نتیجه مطلوب بگیرد شاید کمی ظالمانه باشد. این عبارت درست است که «برای آرسنال در فصل جدید سرمربی جدید شده، اما نتایج همان است»، اما نباید زود قضاوت کرد، این تیم به کمی زمان نیاز دارد.

کد خبر 4373541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha