۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۰۲

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران کدام است

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران کدام است

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، با وضعیت فعلی آب‌های لوله کشی شهری، یکی از واجبات در هر خانه محسوب می‌شود اما انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی درایران به تخصص و مشاوره از کارشناسان نیاز دارد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، قطعا قبل از خرید هر دستگاهی، به‌خصوص دستگاه تصفیه آب خانگی، این سوالات را با خود مرور می‌کنید که چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟ و دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟ یا حتی شاید با خود بگوئید که دستگاه تصفیه آب خانگی خوب است یا بد؟ ما شما را با ویژگی‌ها و نکات خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آشنا می‌کنیم و به شما عزیزان بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی هم از نظر عملکرد و هم از نظر مارک و برند معرفی می‌کنیم. جهت دریافت مشاوره تلفنی رایگان انتخاب و خرید بهترین دستگاه تصفیه آب می‌توانید با کارشناسان شرکت تصفیه آسا ، شماره تلفن ۰۲۱۷۷۴۱۴۳۰۶ تماس حاصل فرمائید.

مشخصات آب آشامیدنی سالم چیست؟

آب آشامیدنی در لوله کشی شهری، به خاطر عبور از لوله های گالوانیزه که زنگ میزنند و همچنین وجود آب‌های زیر زمینی، شامل املاح مضر بسیار زیادی هستند. این املاح مضر شامل رسوبات، شن و ماسه و گل و لای بوده که هم باعث طعم نامطبوع آب شده و هم از دلایل بروز سنگ کلیه در بدن انسان می‌شوند. علاوه بر آن کلرزنی برای تصفیه شهری به آب آشامیدنی باعث ریزش مو و چروک شدن پوست شده و همچنین سبب سفیدی مو می‌شود.

از آلاینده‌های آلوده دیگر آب آشامیدنی که موجب بروز بیماری‌های مختلف ریوی و گوارشی می‌شوند می‌توان به نیترات، نیتریت، آرسنیک و نیتروژن موجود در آب اشاره کرد. این املاح موادی سرطان‌زا هستند که باعث بروز بیماری‌هایی خطرناک در بدن انسان می‌شوند. از دیگر املاح مضر در آب آشامیدنی می‌توان به آلومینیوم اشاره کرد که در بدن انسان به بروز آلزایمر در سنین ۴۵ سالگی به بالا ختم می‌شود.

اما آب آشامیدنی سالم و تصفیه شده، هم توسط پزشکان علم روز، هم توسط سازمان بهداشت جهانی NSF و هم توسط پزشکان طب سنتی تایید شده و بسیاری بر این باورند که ۹۵ درصد از انواع بیماری‌های بدن انسان مربوط به سلامت آب آشامیدنی می‌شود.

آب آشامیدنی سالم و تصفیه شده باید عاری از هر گونه املاح مضری باشد، رسوبات مختلف در آب وجود نداشته باشد ، ضمن این که املاح مفید معدنی که برای مصرف بدن مورد نیاز است نیز از آب آشامیدنی حذف نشود. سختی آب آشامیدنی تصفیه شده یا میزان املاح موجود در آب باید طبق استاندارد آب آشامیدنی سازمان بهداشت جهانی، زیر ۱۰۰ باشد که تمام این موارد شامل بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل می‌شود که از بروزترین سیستم تصفیه آب در دنیا یعنی سیستم تصفیه اسمز معکوس RO Reverse Osmosis System نیز بهره ببرد.

عملکرد بهترین مدل دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس چگونه است؟

یک دستگاه تصفیه آب خانگی به روش اسمز معکوس، معمولا شامل ۶ الی ۹ فیلتر تصفیه آب خانگی می‌شود و آب را از این فیلترها عبور می‌دهد. فیلتر مرحله اول دستگاه تصفیه آب، املاح درشت بزرگتر از ۵ میکرون، یعنی املاحی که با چشم دیده می‌شوند، در کتری رسوب کرده و همچنین باعث بروز سنگ کلیه میشوند را از آب آشامیدنی تصفیه می‌کند. فیلتر مرحله دوم و سوم تصفیه آب خانگی با نام‌های کربن اکتیو و کربن بلاک، به جذب کلر از آب آشامیدنی می‌پردازند.

فیلتر مرحله چهارم ممبران تصفیه آب، یعنی فیلتر اصلی دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس، فیلتری بسیار ریز بافت است که تمام املاح مضر آب آشامیدنی همچون آلاینده های بسیار ریز مثل نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم و ... که باعث بروز بسیاری بیماری‌های پوستی و داخلی در بدن میشوند را تصفیه می‌کند.

فیلتر مرحله پنجم تصفیه آب به شیرین کردن بو و طعم آب آشامیدنی پرداخته و در فیلتر مرحله ششم تصفیه آب ، املاح معدنی مفید که طی مراحل تصفیه حذف شده‌اند همچون کلسیم ، منیزیم ، سدیم و بی کربنات را به آب آشامیدنی باز می‌گرداند.

هفتمین مرحله از دستگاه تصفیه آب خانگی یونیزه قلیایی، فیلتر آلکالاین، قلیایی کننده آب آشامیدنی است که خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی به آب می‌دهد که از بیماری‌هایی همچون قند، چربی، بیماری‌های گوارشی و دیگر بیماری‌ها جلوگیری می‌کند. دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس دارای پمپ و مخزن ذخیره آب تصفیه شده است و در صورت قطع آب یا برق به میزان ۱۲ الی ۱۶ لیتر میتوانید بدون افت فشار از آب ذخیره شده استفاده کند.

معرفی بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی

با توجه به خواص دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا ، که شامل فیلتر قلیایی و فیلتر اکسیژن ساز نیز هست و به روش اسمز معکوس نیز آب آشامیدنی را تصفیه می‌کند، تصفیه آب خانگی مینروا تایوان Minerva ، بهترین مدل در ایران محسوب می‌شود. دستگاه تصفیه آب خانگی Minerva مینروا اسمز معکوس قلیایی ، در هشت مرحله فیلتراسیون RO و با توجه به این که تنها برند دارای تاییدیه بهداشت جهانی NSF در ایران است از بهترین قطعات و فیلترها در کشور تایوان ساخته شده است و به بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی اکسیژن ساز در ایران مشهور است. این دستگاه جزو قدرتمند ترین دستگاه های تصفیه آب خانگی در ایران میباشد و تحت لیسانس آمریکا قرار دارد که قادر به حذف ریزترین املاح مضر در آب در ابعاد ۰,۰۰۰۱ میکرون است.

شرکت تصفیه آسا  https://www.Tasfiyeasa.com، معتبرترین واردکننده و عرضه کننده انواع بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی استاندارد اصل تایوان و فیلتر تصفیه آب در ایران بوده که نمایندگی رسمی فروش دستگاه تصفیه آب مینروا Minerva است. شرکت تصفیه آسا، علاوه بر مرکز فروش تصفیه آب خانگی در تهران و کرج، به ارائه خدمات نصب و ارسال رایگان، گارانتی بدون قید و شرط طلایی، اطلاع رسانی اتوماتیک زمان تعویض فیلتر تصفیه آب و خدمات پس از فروش طولانی مدت می‌پردازد.

مشاوره تلفنی خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

برای خرید آب شیرین کن خانگی خوب، تنها با یک تلفن میتوانید در خانه یا محل کار خود با کارشناسان و متخصصین شرکت تصفیه آسا مشاوره کرده و با دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با مشخصات و قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با خیال راحت دستگاه خود را سفارش دهید تا در سریع‌ترین زمان ممکن، تکنسین‌های فنی شرکت تصفیه آسا اقدام به نصب دستگاه تصفیه آب شما در محل مورد نظرتان کند. جهت تماس با کارشناسان شرکت تصفیه آسا با شماره ۰۲۱۷۷۴۱۴۳۰۶ تماس حاصل فرمایید.

کد خبر 4377637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha