۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۳۹

استاندار زنجان:

ایران توانست در زمینه برجام آمریکا را منزوی کند

ایران توانست در زمینه برجام آمریکا را منزوی کند

زنجان-استاندار زنجان گفت: ایران با منطق توانست در زمینه برجام آمریکا را منزوی کند و هیچ یک از دولت های مستقل جهان با آمریکا همراهی نمی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله دویش امیری ظهر پنجشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران و مسئولان روابط عمومی و جمعی از اصجاب رسانه استان  با بیان اینکه صداقت سرمایه بزرگی است و موجب سربلندی و سرافرازی انسان می شود، افزود:باید مراقب باشیم تا قدرت رسانه ای به فساد کشیده نشود و اگر رسانه به فساد آلوده شود جامعه بیچاره می شود.

وی ادامه داد: امروز هیچ یک از کشورهای طرف مذاکره با ایران در برجام و دولت های بزرگ دنیا، رفتار رذیلانه و زشت و ناپسند آمریکا را در قبال برجام نمی پذیرند و با آن همراهی نمی کنند.

درویش امیری افزود:  پمپاژ دروغ، تهمت و انتشار خبرهای کذب و آمارهای غلط می تواند هر ملت و دولتی را با مشکلات زیادی مواجه کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه ایران با منطق توانست در برجام آمریکا را منزوی کند و هیچ یک از دولت های مستقل جهان با آمریکا همراهی نمی کنند، افزود: جمهوری اسلامی در چند سال اخیر در عرصه ارتباطات بین المللی موفق عمل کرده است و این موضوع را دوست و دشمن قبول دارند که نظام توانست در برجام آمریکا را منزوی کند.

درویش امیری با اشاره به اینکه باید با واقعیت های امروز جامعه به درستی کنار بیاییم، گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی با 2 جنگ اقتصادی و رسانه ای مواجه است که جنگ فرهنگی و رسانه ای می تواند بیشتر از جنگ اقتصادی ضربه زننده باشد.

وی  با بیان اینکه  هر روز شیوه های و ابزار رسانه ای پیشرفته تر می شود، گفت: رسانه ها بخش عمده ای از افکار عمومی مردم و دولت ها را شکل می دهند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه چنانچه رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کرده اند، روابط عمومی ها باید با مردم صادقانه رفتار کنند و سخن بگویند، گفت: متاسفانه در داخل کشور به این نقش رسانه ها کم توجهی می شود در حالی که رسانه ها بخشی از قدرت اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جامعه محسوب می شوند.

درویش امیری با تاکید بر لزوم پرهیز از انعکاس غلو آمیز  در انتقال اخبار، گفت: بلوف زدن چه در مورد اخبار خوب و چه در مورد اخبار مشکلات مخاطره برانگیز است چرا که تعریف بیجا و نیز تکذیب بیجا و ناصحیح اخبار، درست نیست.

استاندار زنجان افزود: رفتار صاحبان رسانه هایی که از سلاح قدرت رسانه ای وارد معرکه تهمت، دروغ پردازی و سرکوب یک جریان و یک فرد می شوند، به شدت مذموم است؛ در حالی که ما مسلمان هستیم و باید بیش از دیگران اخلاق را رعایت کنیم.

درویش امیری با بیان اینکه تبلیغات دروغین ریشه تاریخی دارد، گفت: تبلیغات مسموم دشمن علیه اهل بیت پیامبر اسلام از سوی دشمن کار را به جایی رساند که حتی کسانی که در کنار پیامبر و حضرت امیر المومنین(ع) بودند، باور نداشتند که امام حسین (ع) نوه پیامبر(ص) است.
 

کد خبر 4414238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha