۲۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۹

درچهارمحال و بختیاری؛

شفاف سازی برنامه های اجرایی دستگاه های اجرایی ضروری است

شفاف سازی برنامه های اجرایی دستگاه های اجرایی ضروری است

شهرکرد- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: شفاف سازی برنامه های اجرایی دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، طهمورث الیاسی بختیاری شامگاه پنج شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شفاف سازی برنامه های اجرایی دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری ضروری است، اظهار داشت: دستگاه های اجرایی در اجرای برنامه ها نباید موازی کاری داشته باشند.

وی بیان کرد: دستگاه های اجرایی باید در مسیر اجرای برنامه ششم توسعه حرکت کنند و تلاش کنند این استان در تمام زمینه ها توسعه یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: توانمندی های بسیار زیادی در سطح استان وجود دارد که باید این ظرفیت های و پتانسیل ها شناسایی و در مسیر توسعه بیشتر قرار گیرد.

سرمایه گذاری بخش خصوصی در چهامحال و بختیاری افزایش یابد

وی ادامه داد: سرمایه گذاری بخش خصوصی در چهامحال و بختیاری باید افزایش یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی از برکات سرمایه گذاری بخش خصوصی در چهارمحال و بختیاری است.

وی ادامه داد: معافیت مالیاتی از مشوق های سرمایه گذاری در این استان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: سرمایه گذاران به مدت ۱۰ سال از پرداخت مالیات در این استان معاف هستند.

کد خبر 4433891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha