۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۹:۴۰

مقام مسئول خبر داد:

برنامه ویژه بازرسی از هواپیماهای اعزامی به عراق در ایام اربعین

برنامه ویژه بازرسی از هواپیماهای اعزامی به عراق در ایام اربعین

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری از بازرسی هواپیماهای آماده به خدمت شرکت های هواپیمایی ایرانی و عراقی به مقصد عراق در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، مجید حسنلو با بیان این مطلب گفت: به منظور حفظ و ارتقاء هر چه بیشتر ایمنی زائران کربلای معلی، برنامه ویژه ای برای بازرسی از هواپیماهای آماده به خدمت از یکم تا ۱۲ آبان ماه در دو فرودگاه امام خمینی (ره) و شهید هاشمی نژاد مشهد اجرا خواهد شد.

وی افزود: بازرسان استاندارد پرواز در قالب ۵ تیم بازرسی و در ساعات مختلف شبانه روز در این ایام، بر رعایت الزامات مختلف فنی ـ عملیاتی از سوی شرکت های بهره بردار هوایی نظارت خواهند داشت و این بازرسی ها به نحوی انجام می شود که در صورت عدم وجود اشکالات قابل توجه، موجب تأخیر در پروازها نخواهند شد.

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: بازرسی های میدانی که از ابتدای سال جاری با رویه جدید و مطابق مقرراتی که در اتحادیه اروپا نیز استفاده می شود، شروع شده و به صورت مستمر انجام می شود، تاثیر معناداری در کاهش نرخ اشکالات در حین پرواز شرکت های هواپیمایی داشته است.

کد خبر 4436318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha