۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۱۸

کشتی قهرمانی جهان - مجارستان؛

نوری و گرایی به یک چهارم نهایی رسیدند/ مردانی حذف شد

نوری و گرایی به یک چهارم نهایی رسیدند/ مردانی حذف شد

مسابقات کشتی قهرمانی جهان با حذف مردانی در وزن ۶۰ کیلوگرم و صعود نمایندگان اوزان ۶۷ و۸۷ کیلوگرم به مرحله یک چهارم نهایی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز جمعه در شهر بوداپست مجارستان پیگیری شد که طی آن ملی پوشان سه وزن ۶۰ ، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم کشورمان به مصاف رقبای خود رفته اند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهرداد مردانی در نخستین دیدار خود مقابل شینیبو اوتا از ژاپن دارنده مدال نقره المپیک و بازی های آسیایی با نتیجه ۹ بر یک شکست خورد. در ادامه با توجه به شکست این حریف ژاپنی، مردانی هم از دور مسابقات حذف شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۷ بر صفر و ضربه فنی مصطفی محمد از مصر را شکست داد. وی در دور سوم به مصاف شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان رفت و با کسب پیروزی ۴ بر ۴ راهی یک چهارم نهایی شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم حسین نوری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل هیتانیمی از فنلاند با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید. نوری در دور بعد به مصاف اریک آپس از استونی رفت و با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

کد خبر 4441925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha