۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۷

امام جمعه مشهد:

دستگاه های خدمت رسان به زائران پیاده باید بایکدیگر هماهنگ باشند

دستگاه های خدمت رسان به زائران پیاده باید بایکدیگر هماهنگ باشند

مشهد- امام جمعه مشهد گفت: دستگاه های خدمت رسان به زائران پیاده امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر باید با یکدیگر هماهنگ باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد علم الهدی صبح سه شنبه در دیدار بااعضای ستاد ساماندهی زائرین پیاده آستان قدس رضوی اظهارکرد: اصل این اقدام بسیار خوب و جامع است اما تذکر من نسبت به این موضوع هماهنگی با دیگر دستگاه ها و جریانات موازی در این حوزه است زیرا شهرداری و استانداری نیز در بخش ساماندهی زائران پیاده فعال هستند.

وی افزود: عدم هماهنگی سبب یکپارچه نشدن خدمات و باعث نقص در ارائه خدمت به زائرانمی شود و لازم است بین دستگاه های فعال دراین حوزه هماهنگی و همکاری صورت گیرد.

امام جمعه مشهد گفت: معتقدم خدمت رسانی به زائرین دهه آخر صفر  باید با محوریت آستان قدس رضوی صورت گیرد که میزبان اصلی است و استانداری و  شهرداری مشهد نیز در این راستا هماهنگی و همکاری کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئله خدمت به زائر از مسائل اولیه است چون حضرت رضا(ع) خدمت به مهمان را مقدم بر دیگر جریانات زندگی خود می دانستند.خدمت به میهمانان امام رضا(ع)بالاترین خدمتی است که در محضر ایشان انجام می شود وباید بدانیم  زائرین پیاده خالص ترین مهمانان امام رضا(ع) هستند که خدمت آنها از همه مهمتر است.

علم الهدی گفت: موضوع اسکان زائرین در این خدمت رسانی از همه مهمتر است زیرا یدر حال حاضر یکی از مشکلات برای مردمی که  پول رفت و آمد به مشهد را دارند هزینه های بالای اسکان است.

وی بیان کرد: نقطه انحرافی در خادمی امام رضا(ع)این است که فردی این خادمی را سکوی حرکت وپیشرفت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی قرار دهند. خدمت امام رضا(ع) با حکم و لباس نیست بلکه با مقبولیت در نزد خود حضرت است.

امام جمعه مشهد تاکید کرد:نقطه انحرافی دوم عدم اخلاص در خادمی است چون سرمایه خادمی اخلاص و عشق است. امیدوارم خادمین امام رضا(ع) این دو نکته را مد نظر خود قرار دهند.

کد خبر 4445445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha