۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۵۰

جانشین فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان:

پاکسازی دریا از دام‌های غیرمجاز/ ۱۵ بچه ماهی خاویاری رهاسازی شد

پاکسازی دریا از دام‌های غیرمجاز/ ۱۵ بچه ماهی خاویاری رهاسازی شد

بندرترکمن- جانشین فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان از پاکسازی دریا از دام های غیرمجاز و رهاسازی ۱۵ قطعه بچه ماهی خاویاری در حوزه استحفاظی شیلات گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل شیلات گلستان، عبدالعلی لشکربلوکی اظهار کرد: نیروهای گروه ویژه یگان حفاظت شیلات استان جهت مبارزه با صیادان غیرمجاز در عملیاتی در منطقه چالاشت در مواجه با یک فروند قایق موتوری غیرمجاز، جهت توقیف قایق و دستگیری سرنشینان اقدام کردند.

وی افزود: پس از تعقیب و گریز و توقف قایق، صیادان غیر مجاز با  پرتاب شیشه، سنگ و لنگر مانع نزدیک شدن ماموران یگان ویژه شدند.

لشکربلوکی ادامه داد: در ادامه این درگیری محافظ ابوالقاسم یوسفی از ناحیه انگشت مصدوم شد.

وی بیان کرد: همچنین در ادامه این عملیات مأموران یگان حفاظت شیلات استان توانستند در حوزه استحفاظی منطقه میان قلعه کومه سه، تعداد ۹۰۰ رشته دام غضروفی و ۹ شاخه لنگر بلاصاحب را جمع آوری و به پایگاه آشوراده منتقل کنند.

جانشین فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گلستان با اشاره به عملیاتی دیگر از سوی نیروهای این یگان خاطرنشان کرد: در عملیاتی دیگر نیروهای یگان حفاظت شیلات توانستند در حوزه استحفاظی آشوراده و چالاشت، تعداد ۶۵۰ رشته دام استخوانی و هشت شاخه لنگر بلاصاحب را جمع آوری و به پایگاه آشوراده انتقال دهند.

لشکر بلوکی در پایان تصریح کرد: همچنین در این عملیات تعداد ۱۵ قطعه بچه ماهی خاویاری هم به صورت زنده از دام های غیرمجاز جداسازی و در دریا رهاسازی شد.

کد خبر 4451653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha