افزایش همکاری‌های «سمت» و دانشگاه علیگر هند

افزایش همکاری‌های «سمت» و دانشگاه علیگر هند

افزایش همکاری‌های بین ایران و هند در حوزه تألیف کتب اسلامی در دیدار مدیر همکاری‌های علمی بین‌الملل سازمان سمت و رئیس سابق دانشکده الهیات شیعه دانشگاه علیگر هند، مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدعلی محمد نقوی، رئیس سابق دانشکده الهیات شیعه دانشگاه علیگر هند و استاد این دانشگاه، یکشنبه 13 آبان و در خلال بازدید از سازمان «سمت»، با شهره روغنی، مدیر همکاری‌های علمی بین‌الملل این سازمان، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در دفتر مدیریت همکاری‌های علمی بین‌الملل «سمت» برگزار شد، حجت‌الاسلام نقوی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت نشر کتب اسلامی در هند و استقبال از آثار بین المللی «سمت» در این کشور، در خصوص لزوم انتشار تألیف‌های جدیدی در این حوزه و استقبال از همکاری‌های بیشتر دانشگاه علیگر با سازمان «سمت»، سخن گفت.

روغنی، مدیر همکاری‌های علمی بین‌الملل سازمان «سمت» نیز در این دیدار ضمن اعلام تمایل این سازمان به گسترش همکاری‌های بین‌المللی با دانشگاه علیگر، به ارائه راهکارهای جدیدی همچون استفاده از کتاب‌های الکترونیک «سمت» که بسترهای لازم آن در این سازمان مهیاست، پرداخت

کد خبر 4452180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha