۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۵۵

رادیومهر؛

کاری جز وزیر خارجه بودن بلد نیستم!

کاری جز وزیر خارجه بودن بلد نیستم!

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران صبح امروز در یک گفتگوی رادیویی به چند سوال متفاوت پاسخ داده است.

مجله‌مهر: «صدای کدام خواننده را دوست دارید؟»، «این روزها چه سریالی می بینید؟»، «اصلا خودتان خرید می روید؟!»، «از خبرنگار ایرانی خارج نشین در برابر تهدید حمایت می کنید؟»، «اگر وزیر امور خارجه نباشید، حضور در کدام وزارتخانه را دوست دارید؟» و «آخر تحریم های ۱۳ آبان به کجا می رسد؟ امیدوار باشیم؟!» این‌ها بخشی از سوال‌هایی است که دکتر محمدجواد ظریف در برنامه پارک شهر رادیوتهران به آنها پاسخ داده است.

محمدجواد ظریف در پاسخ به این سوال که آیا خودتان خرید می‌روید گفت: واقعیتش نمی‌توانم بروم و همسرم خرید می‌کند. چون بخواهم بروم برای مردم اذیت و آزار ایجاد می‌شود. البته از قیمت‌ها و اوضاع بازار خبر دارم و اصلا شرایط خوبی نیست.

وی در پاسخ به اینکه اگر وزیر خارجه نباشید تصدیگری کدام وزارتخانه را برعهده میگیرید گفت: من همین وزارتخانه را هم بلد نیستم اداره کنم و کاری جز امور مربوط به وزارت خارجه و تدریس درس بلد نیستم.

در ادامه ظریف در پاسخ به این سوال که چه سریال‌هایی را نگاه می‌کنید و صدای کدام خواننده را دوست دارید گفت: من تلویزیون اصلا نگاه نمی‌کنم چون اصلا فرصت نمی‌کنم. البته این یکی از مشکلات بنده است. من صدای خیلی از خواننده‌ها را دوست دارم؛ مثل: صدای استاد شجریان و فرزند خوبش و هژیر مهرافروز

کد خبر 4453914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدی IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
      1 2
      جناب ظریف تو فقط بخند و خوش باش از برادر معاونتان جناب عراقچی چه خبر.. راستی به نظرتان آخرِ این برجام نافرجام چیه. بخند ظریف جان
    • ناشناس IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
      1 1
      جناب ظریف سعی کن کارهای دیگر هم یاد بگیری چون قحط الرجال است ممکنه فردا لازم باشه وزیر اقتصاد یا صنعت یا وزیر کشور بشوی.
      • علی وار DE ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
        3 1
        آبو بریز همونجا که میسوزه
    • مهدی IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
      0 1
      فقط می تونم بگم شانس اورید تو این دهه اون اتفاقات افتاد وگرنه الان خیلی چیزها رو برای نان شبت یاد می گرفتی