۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۹:۳۴

معاون سازمان میراث فرهنگی:

۱۳۳ طرح گردشگری استان سمنان در دست انجام است

۱۳۳ طرح گردشگری استان سمنان در دست انجام است

سمنان - معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی با بیان اینکه ۱۳۳طرح گردشگری در استان سمنان انجام می‌شود، گفت: این طرح‌ها دارای یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اربابی عصر دوشنبه در نشست هماهنگی توسعه اقتصادی استان سمنان در آستانه سفر رئیس جمهور به این استان، تاکید کرد: ۱۳۳طرح گردشگری در سمنان انجام می‌شود که برای آن‌ها ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح میراث فرهنگی در سفر هیئت دولت به استان سمنان نیز افزود: ۱۱ پروژه در حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی در این سفر به بهره برداری می رسد.

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی ادامه داد: اقامتگاه بوم گردی، مدرسه صنایع دستی، مجموعه گردشگری و همچنین هتل در زمره طرح های قابل افتتاح در سفر هیئت دولت هستند.

اربابی با اشاره به قابلیت‌های استان سمنان در حوزه‌های تاریخی، طبیعی، گردشگری، گفت: سمنان در زمره مستعدترین استان‌های کشور در حوزه گردشگری محسوب می‌شود.

وی افزود: طرح‌های قابل افتتاح در سفر روحانی به سمنان سبب افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت اسکان مسافران در این استان می شود.

معاون سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری همچنین گفت: هم اکنون ظرفیت اسکان مسافران در استان سمنان دو هزار و ۵۰۰ تخت است که به پنج هزار تخت افزایش خواهد یافت.

کد خبر 4468835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha