۷ آذر ۱۳۹۷، ۸:۲۸

کارشناس تبلیغات اسلامی همدان:

۲۰۰۰ هیئت حسینی همدان در برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب مشارکت دارند

۲۰۰۰ هیئت حسینی همدان در برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب مشارکت دارند

همدان - کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: امسال ۲۰۰۰ هیئت حسینی همدان در برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیررضا کهریزی عصر سه شنبه در کارگروه قرآن ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن جلسات تبلیغات اسلامی برگزار شد، از هماهنگی با یک هزار و ۷۰۰ مداح برای تبیین دستاوردهای انقلاب همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

کهریزی گفت: به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، این کارگروه در راستای تهیه محتوای دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب بر مبنای مبانی اسلام و توزیع آن بین شبکه تبلیغ اقدام می‌کند.

وی افزود: هماهنگی اعزام بیش از یک هزار نفر مبلغ به کانون‌های جمعیتی سراسر استان برای تبیین دستاوردهای انقلاب و هماهنگی برگزاری مراسم در ۲ هزار هیئت حسینی و برگزاری ویژه‌برنامه‌ها در ۲۰۰ هیئت از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

وی همچنین از هماهنگی با ۵۰ کانون فرهنگی، تبلیغی برای برگزاری ویژه‌برنامه‌ها، تشکیل کمیته‌های فرهنگی در ۳۵۰ روستای دارای روحانی مستقر و هجرت در استان همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

کهریزی همچنین هماهنگی با پایگاه‌های طرح سلامت اجتماعی برای برگزاری مراسم و برنامه‌های ویژه، هماهنگی برگزاری مراسم در یک هزار و ۵۰۰ تشکل و جلسات خواهران و جمع‌آوری مجموع فعالیت‌های انقلابی بانوان را از دیگر اقداماتی عنوان کرد که در ۴۰ سالگی انقلاب اجرا می‌شود.

کارشناس امور فرهنگی کارگروه قرآن و تشکل‌های مذهبی ستاد دهه فجر استان همدان گفت: برگزاری همایش دستاوردهای بانوان بعد از انقلاب اسلامی، هماهنگی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در فضای مجازی، هماهنگی برنامه گردشگری بهار انقلاب اسلامی با بازدید از مراکز فرهنگی و دیدار با شخصیت‌هایی که در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی نقش داشته‌اند از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

وی افزود: حمایت از چاپ کتاب آشنایی با اسلام و انقلاب اسلامی به زبان انگلیسی برای استفاده میهمانان و گردشگران خارجی، حمایت از کتاب‌هایی با موضوع شعار سال و حضور شبکه تبلیغ در راهپیمایی ۲۲ بهمن از اقدامات پیش‌بینی شده برای چهلمین سال پیروزی انقلاب است.

وی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، برگزاری همایش مبلغان و بانوان مبلغ با موضوع ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، برگزاری همایش مداحان و برگزاری عصر شعر فجر فاطمی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

رئیس دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان همدان نیز از برگزاری جشنواره «در امتداد نور» توسط اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی این استان در ۱۵ رشته کتبی و عملی و در دو مقطع سنی بالا و پایین ۱۲ سال خبر داد.

غلامرضا فرهادی افزود: این جشنواره توسط اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی همدان در ۱۵ رشته کتبی و عملی و در دو مقطع سنی بالا و پایین ۱۲ سال برگزار می‌شود.

وی اشاره‌ای به رشته‌های کتبی این جشنواره افزود: تفسیر سوره یوسف ویژه آقایان و تفسیر سوره نور ویژه بانوان(از تفسیر نمونه)، ترجمه نامه ۵۳ نهج‌البلاغه(ترجمه مرحوم دشتی) و مفاتیح‌الحیاه (بخش تعامل مردم و نظام اسلامی) از جمله رشته‌های ویژه گروه‌های سنی بالای ۱۲ سال است.

کد خبر 4470059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha