۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۶

معرفی هیات برگزاری و انتخاب سومین جایزه هنر معاصر «ویستا»

معرفی هیات برگزاری و انتخاب سومین جایزه هنر معاصر «ویستا»

اعضای هیات برگزاری و انتخاب آثار سومین جایزه هنر معاصر «ویستا» معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالیکه هنرمندان تا سی ام آذرماه جاری فرصت دارند پروپوزال های خود را تحویل دبیرخانه سومین جایزه هنر معاصر «ویستا» دهند، اعضای هیات برگزاری و انتخاب آثار این رویداد معرفی شدند.

نازگل انصارنیا، پریسا پهلوان، حمید سوری، رزیتا شرف جهان، بهرنگ صمدزادگان و بهنام کامرانی در این دوره ایده های رسیده را بررسی و داوری خواهند کرد.

گالری «ویستا» با سه هدف اصلی شناسایی و معرفی طرح های نوآورانه در هنر معاصر ایران، اهمیت بخشیدن به نگارش طرح، پروپوزال و برنامه ریزی اجرایی و غنای محتوا این جایزه را طراحی و اجرا می کند.

در فراخوان سومین دوره جایزه ۳۰ میلیون تومانی «ویستا» درباره معیارهایی اصلی این رویداد آمده است: «ویستا» مانند دوره های پیشین می کوشد با تاکید بر ارزیابی فکر و ایده های معاصر هنر، شرایطی را برای معرفی و اجرای فکر و اثر برتر فراهم کند. ایده سازی و اهمیت به ساز و کارها و فرآیند خلق در هنر امروز هدفی است که این جایزه فارغ از رسانه یا جنبه های زیباشناختی دنبال کرده است. هنرمندان پس از ارایه طرح و پروپوزال کتبی خویش که معیارهایی مانند معاصر بودن، ارزش های تئوریک، اجرایی بودن و پتانسیل های فرهنگی را شامل می شود در صورت پذیرفته شدن در لیست منتخب باید بتوانند طرح های خویش را برای اجرا توجیه کنند.

موضوع در این دوره آزاد است و طرح های کوریتوریال نیز قابل طرح هستند.

آدرس سایت برای دریافت فرم فراخوان www.vistaart.gallery/fa/vista-prize/v۱۳۹۸ اعلام شده است.

کد خبر 4472581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha