۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۴:۳۰

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین:

۵۵ فقره تسهیلات رونق تولید در استان قزوین پرداخت شد

۵۵ فقره تسهیلات رونق تولید در استان قزوین پرداخت شد

قزوین- دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۵ فقره تسهیلات به مبلغ ۸۰۹ میلیارد ریال در بخش صنعت، معدن و کشاورزی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان روز شنبه به ریاست منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندارو با حضور علی پر زحمت دبیر کارگروه و مدیران دستگاه های اجرایی استان و بانک ها در استانداری برگزار شد.
 
علی پرزحمت دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین درابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب و رونق تولید و مصوبات کارگروه در سال جاری اظهارداشت: تاکنون تعداد ۴۲۰ فقره درخواست تسهیلات در استان ثبت شده و ۲۲۲ فقره مصوبه کارگروه در سال جاری داشته ایم.

وی یادآورشد: از تعداد ثبت نام شده ها، تاکنون ۵۵ فقره تسهیلات رونق تولید به مبلغ ۸۰۹ میلیارد ریال در بخش صنعت، معدن و کشاورزی در استان پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تصریح کرد: تاکنون ۲۸۷ متقاضی در سامانه بازسازی و نوسازی بهین یاب در استان ثبت نام کرده اند و ۲۱ مورد تسهیلات به مبلغ ۵۵۴ میلیارد ریال به آنها پرداخت شده است.

پرزحمت یادآورشد:واحدهای تولیدی که بیش از ۱۰۰ نفر نیرو دارندقبل از این برای دریافت تسهیلات به کارگروه ملی ارجاع می شدند که با تفویض اختیار صورت گرفته بعد از این پرونده آنها در کارگروه استانی بررسی شده و پرداخت صورت می گیرد.

دبیر کارگروه تسهیل و رونق تولید استان قزوین گفت: در سه هفته گذشته کمیته بررسی بانکها از ۵۲ واحد صنعتی متقاضی دریافت تسهیلات  بازدید کرده که با ۴۰ مورد موافقت شده است.

کد خبر 4472842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha