۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۲۲:۴۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین:

رسالت هلال احمر ترویج فرهنگ نوع دوستی در جامعه است

رسالت هلال احمر ترویج فرهنگ نوع دوستی در جامعه است

قزوین- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: رسالت مهم جمعیت هلال احمر، ترویج فرهنگ نوع دوستی و اقدامات بشردوستانه و کمک به انسانهای نیازمند با کمک داوطلبان در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن اصفی در نشست خیرین و فرهیختگان بشردوست استان قزوین که پنجشنبه شب در باغستان برگزار شد اظهارداشت: مهمترین وظیفه ما در این جمعیت توزیع اهداف بشردوستانه و ترویج فرهنگ نوع دوستی است.

وی بیان کرد: با روحیات مهرورزی و استفاده از توان خود برای خدمت بیشتر به بشریت تلاش می کنیم تا بستری برای مشق رفتارهای نوع طلبانه و انسانی داشته باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: در عصری که جهان در تب نامهربانی می سوزد باید امور خیرخواهانه و مهربانی و عطوفت را در جامعه ترویج کنیم تا کمک به همدیگر در نامناسبات رنگ نبازد.

آصفی یادآورشد: آنچه مسلم است این که صلیب سرخ نوید بخش انسان دوستی است و باید کمک کنیم تا انسانیت در همه شئون جامعه ریشه دوانده و نهادینه شود.

وی گفت:باید فرهنگ داوطلبی و نوع دوستی را در جامعه ترویج کنیم و در این میان مصمم هستیم تاباجذب انسانهای خیر در هرکسوت و مسئولیتی که هستند بتوانیم اقدامات انسانی و بشردوستانه را تقویت کنیم.

در ادامه با رای گیری شرکت کنندگان مجمع خیرین استان قزوین با حضور ۳۰ نفر انتخاب شد.

این مجمع ششمین مجمع خیرین کشور است که در مسیر اهداف انسان دوستانه حرکت خواهد کرد.

کد خبر 4478116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha