۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۵:۱۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی:

دولت برای حل مشکلات رانندگان برنامه های خوبی در دستور کار دارد

دولت برای حل مشکلات رانندگان برنامه های خوبی در دستور کار دارد

بناب- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت حل مشکلات رانندگان گفت: دولت برای حل مشکلات رانندگان برنامه های خوبی در دستور کار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اروجعلی علیزاده ظهر امروز جمعه در مراسم تقدیر از فعالان عرصه حمل و نقل شهرستان بناب گفت: دولت طرح تکمیل بیمه این قشر را در دستورکار قرار داده است و تا به حال اکثریت رانندگان حمل و نقل به همراه خانواده هایشان تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ هزار نفر در حوزه حمل و نقل استان فعالیت می کنند، ادامه داد: مطالبات رانندگان در دستور کار دولت است و تلاش کردیم در خصوص واقعی کردن کرایه ها و یکسان سازی آن اقدام کنیم.

وی همچنین با اشاره به تامین لاستیک های مورد نیاز رانندگان استان گفت: ۲۶ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان آذربایجان شرقی توزیع شده است.

علیزاده سپس افزود: البته هنوز ۸۷ درصد نیاز رانندگان استان در خصوص لاستیک تأمین نشده است و تلاش می کنیم تا این نواقص حل و فصل شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی سپس با اشاره به حل مشکلات رانندگان و فعالان حمل و نقل استان گفت: کمیته راهبری و همفکری با حضور دست اندرکاران حمل و نقل و به دستور وزیر راه و شهرسازی تشکیل شده است و در راستای رفع مطالبات تلاش می شود.

کد خبر 4491293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha