۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱

حسینعلی امیری:

آمریکا برای تحریم ایران مستقیماً با شرکت‌های خارجی تماس می‌گیرد

آمریکا برای تحریم ایران مستقیماً با شرکت‌های خارجی تماس می‌گیرد

اهواز - معاون پارلمانی، حقوقی و امور مجلس رییس‌جمهور گفت: آمریکا در بحث تحریم ایران از دولت‌ها عبور کرده و مستقیماً با شرکت‌های خارجی برای قطع ارتباط با ایران مذاکره می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی امیری پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله شفیعی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: این روزها فشار کاری علیه دولت بسیار سنگین است و همه به دنبال حل مشکلات معیشتی و اقتصادی هستند تا آثار تحریم‌ها کم شود.

وی افزود: متأسفانه آمریکا با هر وسیله‌ای به دنبال ضربه زدن به کشور و سخت تر کردن شرایط بر مردم است. آمریکا در بحث تحریم‌ها از دولت‌ها عبور کرده است و در شرایط فعلی به صورت مستقیم با شرکت‌ها، بانک‌ها و مؤسسات تماس می‌گیرد تا با کشورمان مراوده نداشته باشند.

امیری بیان کرد: البته با وجود مقاومت مردم، این کشور هنوز تحریم‌ها به اهداف خود نرسیده است و امیدواریم به زودی با همراهی مردم از همه شرایط سخت فعلی عبور کنیم. البته دولت به تنهایی قادر به عبور از گردنه سخت تحریم‌ها نیست و در این میان نیاز به همراهی و همدلی مردم و همه مسئولان وجود دارد.

معاون پارلمانی، حقوقی و امور مجلس رییس‌جمهور با بیان اینکه دشمنان ما به صورت مرتب داخل کشور را رصد می‌کنند تا شرایط حاکم در کشور بعد از تحریم‌ها را ارزیابی کنند، بیان کرد: دشمنان وقتی این همه‌امید مردم را می‌بینند قطعاً از به ثمر رسیدن تلاش خود ناامید می‌شوند.

کد خبر 4552947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha