۲۰ فروردین ۱۳۹۸، ۹:۳۴

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

طرح علمداران حماسه در استان قزوین اجرا می‌شود

طرح علمداران حماسه در استان قزوین اجرا می‌شود

قزوین- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: فردا، همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز طرح سپاس از علمداران حماسه در استان قزوین اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا حقایق‌پور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و ایام بزرگداشت مقام جانباز، فرصت مغتنمی برای تبیین رشادت‌ها و ایثارگری‌های جانبازان است.

وی افزود: همچنین ایام یاد شده فرصتی است تا مسؤولان خدمت جانبازان برسند و از روحیه‌ی آنها که سرشار از صبر و مقاومت است، درس بگیرند.

حقایق‌پور گفت: مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری ائمه‌ی جمعه‌ی قزوین در هر یک از شهرهای استان، در قالب طرح سپاس از علمداران حماسه، از جانبازان دیدار خواهند کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه طرح یاد شده همزمان در سراسر کشور اجرا می‌شود، افزود: با اجرای این طرح، از خدمات ارزشمند جانبازان و از ایثار و مقاومت‌شان تجلیل می‌شود.

وی گفت: جانبازان برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی نه تنها در هشت سال دفاع مقدس، بلکه بعد آن نیز نقش‌شان را بخوبی ایفا کردند و همچنان حضورشان در اعتلا و پیشرفت کشور مؤثر است.

در اجرای طرح سپاس از علمداران حماسه، ائمه‌ی جمعه‌ی ۲۰ شهر استان قزوین همراه با مدیر کل، رؤسا و معاونین بنیاد شهرستان‌های استان به دیدار جانبازان و خانواده‌های آنان خواهند رفت.

کد خبر 4585531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha