۲۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۳۶

دبیر شورای راهبری توسعه مدیریت آذربایجان‌شرقی خبر داد:

آغاز فرآیند ارزیابی عملکردسال۱۳۹۷دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌شرقی

آغاز فرآیند ارزیابی عملکردسال۱۳۹۷دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌شرقی

تبریز- دبیر شورای راهبری توسعه مدیریت آذربایجان‌شرقی از آغاز فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌شرقی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، داود بهبودی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخشنامه‌های ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ دستگاه‌های اجرایی و همچنین برگزاری جشنواره شهید رجایی به تمام دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده است.

وی افزود: بر اساس بخشنامه ابلاغی، دستگاه‌ها در ۲ محور شاخص‌های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

بهبودی ابراز داشت: شاخص‌های عمومی ۱۰۰۰ امتیاز دارد و مشتمل بر ۷ محور «اصلاح ساختار سازمانی»، «توسعه دولت الکترونیک»، «مدیریت سرمایه انسانی»، «شفافیت و مدیریت مالی»، «بهبود فضای کسب و کار»، «ارتقاء سلامت اداری»، «مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی» و «استقرار نظام مدیریت عملکرد» است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‎شرقی خاطرنشان ساخت: شاخص‌های اختصاصی نیز ۱۰۰۰ امتیاز دارد که ارزیابی مربوطه بر اساس محورهای مورد توافق میان ستاد دستگاه اجرایی و سازمان اداری و استخدامی کشور انجام می‌گیرد.

وی افزود: نتایج ارزیابی در شورای راهبری توسعه مدیریت استان (جلسه ستاد استانی جشنواره شهید رجایی) مورد بررسی و تصویب قرار گرفته و از دستگاه‌های اجرایی برتر در شهریورماه سال جاری مصادف با هفته دولت در جشنواره شهید رجایی تجلیل به عمل می‌آید.

کد مطلب 4589443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha