۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۰۳

شهردار کرج مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت پارک علم و فناوری البرز برای حل معضلات شهری

استفاده از ظرفیت پارک علم و فناوری البرز برای حل معضلات شهری

کرج - شهردار کرج بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز برای حل بسیاری از معضلات شهری تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر کمالی زاده ظهر شنبه در بازدید از پارک علم و فناوری استان البرز، اظهار کرد: در تعریف بین‌المللی، پارک‌های علم و فناوری به‌عنوان پل ارتباطی و رابط بین مراکز علمی، پژوهشی و فناوری و مراکز تولیدی و اجرایی هستند.

وی به مهم‌ترین وظایف پارک‌های علم و فناوری اشاره کرد و گفت: تشویق به پژوهش برای توسعه محصولات باهدف دستیابی به فناوری و کمک به ایجاد شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی جدید از طریق مراکز رشد واحدهای فناوری از مهم‌ترین وظایف پارک‌های علم و فناوری است.

شهردار کرج ضمن ابراز خرسندی از اینکه پارک علم و فناوری استان البرز تاکنون توانسته در این حوزه موفق عمل کند، به همکاری مدیریت شهری کرج با این پارک اشاره کرد و گفت: بهره‌مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های پسماند، آی تی، فضای سبز و ترافیک می‌تواند راهگشای حل بسیاری از معضلات باشد.

کمالی زاده گفت: مدیریت شهری کرج برای تحقق اهداف مشترک قطعاً از ظرفیت شرکت‌های پژوهش محور و دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان استفاده خواهد کرد.

کد خبر 4607987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha