۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۹:۲۰

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان:

شهرداری همدان به داد کسبه پیاده راه اکباتان برسد/تعطیلی مغازه‌ها

شهرداری همدان به داد کسبه پیاده راه اکباتان برسد/تعطیلی مغازه‌ها

همدان - رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه هرروز شاهد تعطیلی مغازه‌های پیاده راه اکباتان همدان هستیم، گفت: تا مغازه‌داران از این وضعیت بیچاره تر نشده اند باید کاری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتحی عصر دوشنبه در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با بیان اینکه چند ماهی است موضوع حل مشکلات پیاده راه اکباتان را در دستور کار داریم تا مغازه‌داران از اینکه هستند بیچاره‌تر نشوند، گفت: روز به روز شاهد تعطیلی مغازه‌های موجود در این پیاده راه هستیم که متأسفانه تعداد آنها رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه انگیزه‌ای برای حضور مردم در این پیاده راه وجود ندارد و از طرفی انگشتر فروشان این پیاده را که در واقع مواد فروش هستند نیز یک معضل جدی شده‌اند، گفت: با فعالیت این انگشتر فروشان حتی آبروی انگشتر فروشان قدیمی نیز در خطر است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه در این پیاده راه به راحتی عده‌ای مواد توهم زا مصرف می‌کنند، گفت: صورت جلسه‌ای در یازدهم آذرماه پارسال در راستای ساماندهی وضعیت موجود نهایی شد که متأسفانه تا این لحظه هیچیک از ۸ بند اعمال شده در آن مصوبه اجرایی نشده است.

وی با بیان اینکه قرار بود برخی مینی‌بوس‌های ترمینال روستایی مسافران خود را در میدان هفت‌تیر پیاده کنند و برگردند که اجرایی نشده است، گفت: غرفه‌های سوغات و صنایع دستی برای راه اندازی در پایین پیاده راه اکباتان در نظر گرفته شده بود که آن هم اجرایی نشده است.

خبری از ساماندهی وضعیت اتوبوس‌ها نیست

فتحی با بیان اینکه خبری از ساماندهی وضعیت اتوبوس‌ها نیست، اظهار داشت: تاکسیرانی نیز اقداماتی که برای اجرا به آن اعلام شده بود را اجرا نکرده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه نورپردازی پیاده راه اکباتان نیز همچنان در همان مرحله اول باقی مانده است، گفت: مقرر بود شهرداری مناطق جشنواره‌ها و گردهمایی‌ها را در پیاده راه همدان برگزار کنند که شاهد این اتفاق نیز نبودیم.

وی با بیان اینکه ساماندهی دستفروشان و انتقال انگشتر فروشان به مکانی دیگر نیز مورد تاکید قرار گرفته بود اما اجرایی نشده است، گفت: مقرر شد برای حل مشکلات این پیاده‌راه جلسه‌ای در دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان به اتفاق شهردار همدان برگزار شود که این جلسه نیز برگزار نشده است.

فتحی با تاکید بر اینکه انتظار داریم خروجی جلسه امروز به نحوی باشد که حداکثر تا ۱۵ روز آینده مشکلات این پیاده راه حل شود، گفت: باید برای حل مشکلات همفکری لازم صورت.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان گفت: همراهی کسبه پیاده راه اکباتان همدان در حل مشکلات حرف اول را می‌زند.

وی با بیان اینکه گفته شده اگر مسیر تردد خودرو تا مسجد صاحب الزمان که در میانه پیاده راه قرار دارد باز شود اندکی از مشکلات حل خواهد شد، گفت: همچنین عنوان شده میدان هفت تیر پارک سوار شود و با استفاده از خودروهای برقی مسافران به این مسیر تردد کنند

کد خبر 4616278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha