۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۴۰

افزایش ۵ برابری فروش وب سایت

افزایش ۵ برابری فروش وب سایت

تصور کنید به دنبال خرید یک موبایل هستید! اولین اقدام شما برای خرید چیست؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در این زمینه، حتماً در اولین قدم به گوگل مراجعه می‌کنید و گوشی مورد نظر خود را در گوگل جستجو می کنید!

سئو سایت چیست؟

در حال حاضر گوگل اولین مرجع مراجعه کاربران جهان است! اگر به رفتار خود کمی دقت کنید، حتماً این مطلب را تایید خواهید کرد. چرا که شما هم در تامین اکثر نیاز های خود روزانه بیشترین مراجعه را به گوگل دارید.

مراجعه ۸۹% کاربران اینترنتی به گوگل برای رفع نیازهای خود، یک فرصت فوق العاده طلایی را برای تمامی کسب و کارها فراهم کرده است. اگر شما برای کسب و کار خود یک وب سایت حرفه ای داشته باشید، به راحتی می توانید از این پتانسیل مشتریان بالقوه برای افزایش فروش سایت خود استفاده کنید.

برای افزایش فروش سایت فقط کافی است سایت شما در صفحه اول گوگل نمایش داده شود. در صورتی که سایت شما در رتبه های اول گوگل نمایش داده شود، معجزه افزایش فروش را کاملاً درک خواهید خواهید. برای اینکه بخواهید سایت شما در صفحه اول گوگل نمایش داده شود، میبایست روی سئو سایت خود کار کنید.

سئو چیست؟

سئو (SEO) که مخفف Search Engine Optimization است، بهینه سازی سایت برای موتور جستجو می باشد. تمامی فعالیت هایی که شما برای کسب بهترین رتبه در نتایج جستجوی موتور جستجویی مانند گوگل انجام می دهید سئو نام دارد.

برای اینکه گوگل سایتی را در بهترین نتاج جستجوی خود معرفی کند، می بایست وب سایت مورد نظر استانداردهای گوگل را در سایت خود به صورت کامل پیاده سازی نماید. استانداردهای سئو گوگل یک دانش کاملاً تجربی است و مرجع آموزشی از سمت گوگل برای این موضوع معرفی نشده است.

آموزش سئو به دو صورت سئو داخلی و سئو خارجی بیان می شود.

۱. آموزش سئو داخلی: در سئو داخلی شما تلاش می کنید که تمامی استانداردهای گوگل را در داخل وب سایت خود پیاده سازی کنید. مواردی مانند انتخاب صحیح تگ عنوان(title) صفحات سایت، تعریف تگ توضیحات (description) صفحات، اعمال کد های H1 الی H6 بر روی محتوای صفحات و … همگی از نکات آموزشی برای سئو داخلی هستند.

۲. آموزش سئو خارجی: در سئو خارجی شما می‌بایست روی نکات مورد نظر گوگل در خارج از وب سایت تمرکز داشته باشید. نکاتی مانند فعالیت در شبکه های اجتماعی معتبر، ایجاد بک لینک از سایت های معتبر، وبلاگ نویسی و … از نکات سئو خارجی هستند.

همانطور که قبلاً هم اشاره شد، سئو سایت یک دانش کاملاً تجربی است و شما با گذراندن آموزش سئو به تنهایی نمی توانید به صورت صد در صدی در سئو سایت موفق شوید. علاوه بر این در حال حاضر که شغل ها تخصصی شده است، هر چند انجام بعضی از آنها ساده به نظر برسد اما خوب هست که برای افزایش عملکرد و مدیریت زمان تا حدالامکان کارها را به متخصصین واگذار کنیم.

مشاور سئو سایت یکی از همین امور است. شما به جای تمرکز روی سئو سایت و انجام سئو به صورت آزمون و خطا، خیلی سخت تر می توانید به نتیجه مطلوب خود در بهینه سازی وب سایت دست پیدا کنید تا زمانی که در کنار یک مشاور سئو حرفه ای این کار را انجام می دهید.

ما در مجموعه پیشرو ارتباط در راستای افزایش فروش وب‌سایت شما متعهد هستیم که کار سئو سایت را به صورت کاملاً تضمینی و با مطابق با استانداردهای گوگل انجام دهیم . در صورتی که بخواهید از خدمات ما استفاده کنید می توانید به وب سایت ICTPishro.com مراجعه و یا با شماره های ۶۶۹۳۱۶۹۹_۰۲۱ و ۶۶۵۷۶۳۲۴_۰۲۱ تماس بگیرید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4654058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha