۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۹

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید:

دشمن به دنبال از بین بردن فرهنگ رضوی است

دشمن به دنبال از بین بردن فرهنگ رضوی است

بیرجند- مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید گفت: دشمن به دنبال از بین بردن فرهنگ رضوی، جهاد و شهادت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن شراهی صبح سه شنبه در جمع سربازان پادگان ۰۴ امام رضا (ع) بیرجند با اشاره به توطئه های دشمن علیه انقلاب بیان کرد: دشمنان به دنبال از بین بردن فرهنگ رضوی و فرهنگ جهاد و شهادت هستند.

وی با بیان اینکه تمام دنیای کفر سرمایه‌ها، توان و افکار خود را برای ضربه زدن به نظام اسلامی متمرکز کرده اند، افزود: هداف اصلی دشمن به ویژه داعش در جنگ با کشورهای مسلمان، ایران است.

حجت الاسلام شراهی ایران اسلامی را نقطه مقاومت دانست و اظهار کرد: دنیای کفر در قریب به ۱۵۰ نقطه از جهان جنگ نظامی ایجاد کرده اما هدف اصلی ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه آمریکا هیچگاه جرأت حمله نظامی مستقیم به کشور ایران را ندارد، افزود: اگر کسی فرهنگ رضوی، جهاد و شهادت را کنار بزند توانمند و قدرتمند نمی‌شود.

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید با اشاره به فداکاری و رشادت های مدافعان حرم بیان کرد: مدافعان حرم، شهدای امنیت و دوران دفاع مقدس آبروی از دست رفته اسلام را خریدند.

وی با بیان اینکه کسانی که در لباس مقدس سربازی هستند از جهادگران به شمار می روند، افزود: مسئولان نظام نیز باید باصداقت و جهادی عمل کنند.

حجت الاسلام شراهی با بیان اینکه ارتباط با اهل بیت (ع) برایمان عرت به دنبال دارد، گفت: محبت به اهل بیت (ع) باید واقعی باشد.

به یمن دهه کرامت و ولادت امام هشتم (ع) به نیروهای پایور که اسم آن‌ها «رضا» بود به مدت ۲۴ ساعت و سربازان با نام «رضا» هم ۷۲ ساعت مرخصی داده شد.

کد خبر 4661954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha