۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۱۴

عضو شورای شهر بوشهر:

ظرفیت گردشگری در جنوب شهر بوشهر توسعه یابد

ظرفیت گردشگری در جنوب شهر بوشهر توسعه یابد

بوشهر - عضو کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر با تاکید بر توسعه ظرفیت گردشگری در جنوب شهر بوشهر گفت: تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهرداری بندر بوشهر به دلیل عدم تزریق منابع مالی تعطیل شده است.

اکبر توسلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به اهمیت توسعه زیرساخت‌های تفریحی و گردشگری در بوشهر پرداخت و اظهار داشت: پارک لیان یک فرصت گردشگری بسیار خوب برای شهر بوشهر است که سال‌ها بلا استفاده مانده بود.

وی اضافه کرد: انتظار داریم با شروع کار شهرداری در این پارک شاهد ایجاد یک ظرفیت گردشگری خوب برای شهر بوشهر به ویژه محلات جنوبی باشیم و انتظار داریم این پروژه طبق زمان بندی تعیین شده با کیفیت مطلوب به بهره برداری برسد.

وی بیان کرد: تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهرداری بندر بوشهر به دلیل عدم تزریق منابع مالی تعطیل شده است درخواست دارم با تزریق به موقع منابع به پروژه‌ها بر اساس پیشرفت فیزیکی آنها شاهد فعال شدن این پروژه‌ها که نقش مهمی در توسعه شهر و رضایت شهروندان خواهد داشت باشیم.

توسلی اضافه کرد: دهکده گردشگری امام علی یک فرصت خوب دیگر برای گردشگری در وردی شهر بوشهر است که این دهکده در اسفند ۹۷ به شهرداری واگذار شده است که از کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورا انتظار می‌رود بسته‌های سرمایه گذاری برای رونق و احیا این دهکده تدوین و به فراخوان گذاشته شود.

وی ادامه داد: پارک لیان و دهکده گردشگری از ظرفیت‌های بسیار خوب برای گردشگری شهر بوشهر است که باید با جذب سرمایه‌گذاران توانمند شاهد رونق دو چندان این فرصت‌های گردشگری شهر بوشهر و اشتغال‌زایی شهروندان بوشهری باشیم.

کد خبر 4669955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha