۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۳

توسط نشر ناسنگ در نوشهر؛

«حرف‌های اساطیری آب» منتشر شد

«حرف‌های اساطیری آب» منتشر شد

نشر ناسنگ کتاب مجموعه مقالات «حرف‌های اساطیری آب» نوشته نادر ابراهیمیان را منتشر کرد.

نادر ابراهیمیان به خبرنگار مهر گفت: «حرف‌های اساطیری آب» شامل مجموعه مقالاتی از من در زمینه‌های ادبیات کلاسیک و ادبیات معاصر است که پیشتر در نشریات علمی - پژوهشی منتشر شده بودند. برخی از این مقالات را در زمان تحصیلم در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری با همکاری اساتیدی چون دکتر میرجلال الدین کزازی نوشته بودم.

وی افزود: کتاب شامل پنج مقاله به ترتیب با این عناوین است: «بررسی مقام و چهره زنان در ایلیاد هومر»، «نگاه سهراب سپهری به زندگی»، «بررسی و تحلیل عناصر داستان در کتاب مدیر مدرسه جلال آل احمد»، «مقایسه و بررسی تطبیقی باده عرفانی در اشعار حافظ و ابن فارض مصری» و «سیمای زن در اشعار فروغ فرخزاد و غادةالسمان».

ابراهیمی اضافه کرد: در آینده نزدیک نیز کتاب دیگر من با عنوان «نمادها در اشعار سهراب سپهری» توسط انتشارات اکسیر قلم در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

«حرف‌های اساطیری آب» نوشته نادر ابراهیمیان را نشر ناسنگ با شمارگان هزار نسخه، ۱۸۲ صفحه و بهای ۳۵ هزار تومان منتشر کرده است. ابراهیمیان دارای مدرک دکتری زبان و ادبیات فارسی است و هم‌اکنون در دانشگاه‌های پیام نور در استان مازندران به تدریس اشتغال دارد. «پنجره‌ای رو به آفتاب: مجموعه‌ی شعر و مقالات علمی و پژوهشی»، «چشمه‌ی خورشید: جستارهایی در شعر حافظ، نیما و فرهاد و شیرین وحشی»، «در کوچه باغ‌های اصفهان»، «عقیق آفتاب: گزارش تلمیحات داستانی در قصاید خاقانی» و... از دیگر کتاب‌های منتشر شده ابراهیمیان است.

کد خبر 4692327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha