۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰

‌مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان:

پروژه احداث ۱۸ کیلومتر از راه‌های روستایی استان سمنان آغاز شد

پروژه احداث  ۱۸ کیلومتر از راه‌های روستایی استان سمنان آغاز شد

سمنان – مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از اجرای طرح «ابرار» در سطح کشور خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح، پروژه احداث ۱۸ کیلومتر از راه‌های روستایی استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان منصور کیایی صبح سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در محل دفتر خود، ضمن بیان اینکه طرح ابرار در راستای احداث و تکمیل راه‌های روستایی کشور در دست اجرا است، اظهار داشت: سهم استان سمنان از اجرای این طرح در مرحله اول احداث و تکمیل ۱۸ کیلومتر از راه‌های روستایی است.

وی اجرای این طرح در روستاهای بالای ۵۰ خانوار که فاقد راه دسترسی هستند را در اولویت نخست دانست و گفت: راه روستایی محور حسن‌آباد دلازیان به طول سه ونیم کیلومتر در شهرستان سمنان ازجمله پروژه‌های اولویت‌دار در این طرح است.

تکمیل پروژه‌ها تا پایان سال ۹۸

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان افزود: راه روستایی محور منصور کوه در کیلومتر ۲۰ محور دامغان چشمه‌علی به طول سه ونیم کیلومتر و راه روستایی شلی –هیکو در مهدیشهر به طول سه کیلومتر از دیگر پروژه‌های نیمه‌تمامی است که در این راستا اجرایی می‌شود.

منصور کیایی اجرای پروژه راه‌های  روستایی سترد - کهک، سرآبرود، کروس و امام‌زاده علی‌اکبر - محمدآباد در شهرستان گرمسار را از دیگر اولویت‌های استان سمنان برای اجرای این طرح برشمرد و اضافه کرد: این پروژه‌ها تا پایان سال ۹۸ تکمیل و بهره‌برداری می‌شود که این امر در توسعه مناطق روستایی و رفع محرومیت از روستاها مؤثر است.

وی با اشاره به اینکه اجرای عملیات خاکی، خاک‌برداری و خاک‌ریزی در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: اجرای زیراساس و اجرای روکش آسفالت حفاظتی ازجمله اقداماتی است که برای رعایت مشخصات فنی اجرایی می‌شود.

کد خبر 4703346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha