۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱:۲۴

استاندار بوشهر:

روند اجرای پروژه‌های عمرانی در استان بوشهر سریع‌تر شده است

روند اجرای پروژه‌های عمرانی در استان بوشهر سریع‌تر شده است

بوشهر - استاندار بوشهر با اشاره به افزایش سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی در استان بوشهر گفت: با این اقدامات پروژه‌های مهمی که سال گذشته کلنگ‌زنی شده بود اکنون در حال بهره‌برداری است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر سه‌شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان تنگستان اظهار داشت: امروز ۱۰ پروژه در شهرستان تنگستان افتتاح یا کلنگ‌زنی شده است که پروژه‌های متنوعی آغاز و یا افتتاح شده است.

وی مجموع اعتبارات پروژه‌های هفته دولت شهرستان تنگستان را ۲۰۶ میلیارد تومان دانست و اضافه کرد: پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان‌ها در دست اجرا است و شاهد عملکرد خوبی در اجرای طرح‌ها هستیم.

استاندار بوشهر با تقدیر از مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهرستان و همچنین پیمانکاران و مجریان طرح‌ها بیان کرد: پروژه‌هایی که سال گذشته کلنگ‌زنی شده بودند، اکنون در حال بهره‌برداری هستند.

وی با بیان اینکه پیمانکاران همت بالایی در اجرای پروژه‌های عمرانی استان داشته‌اند، تصریح کرد: امیدواریم با تکمیل این طرح‌ها و پروژه‌ها بتوانیم زمینه رضایت‌مندی مردم نقاط مختلف استان را فراهم کنیم.

با حضور استاندار بوشهر و مسئولان شهرستانی، ساختمان مدیریت برق تنگستان به مساحت ۷۳۷ متر مربع با ۲۱ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

مدیرعامل برق استان بوشهر در این آئین اظهار داشت: ۲۰ پروژه برق‌رسانی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال در شهرستان تنگستان افتتاح می‌شود.

اردشیر مذکوری خاطرنشان کرد: همچنین عملیات اجرایی ۲۶ پروژه برق‌رسانی با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال در شهرستان تنگستان آغاز می‌شود.

همچنین عملیات اجرایی پروژه بهسازی راه اهرم - خائیز به طول ۱۲.۵ کیلومتر با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال آغاز شد.

از دیگر برنامه‌های می‌توان به افتتاح واحدهای مسکونی کنار بابایی ۱۲ واحد با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، آغاز بهسازی و اصلاح تقاطع گادویی در محور اهرم چغادک با ۴۵ میلیارد ریال اعتبار، آغاز ساخت مخزن هزار مترمکعبی بنه گز، افتتاح مرکز جامع سلامت پهلوان‌کشی، بلوار بندر محمد عامری و بوستان امید بوالخیر اشاره کرد.

کد خبر 4704321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha