۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۸:۵۲

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

۲۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته دفاع مقدس برگزار می شود

۲۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته دفاع مقدس برگزار می شود

سنندج - مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان از برگزاری ۲۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد جولائی صبح شنبه در جمع خبرنگاران استان کردستان با اشاره به فرا رسیدن سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل، گفت: به منظور پاسداشت خون شهدا و زنده نگه داشتن نام و خاطره جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع از میهن اسلامی برنامه های فرهنگی و ورزشی متناسب با این ایام از سوی اداره کل ورزش و جوانان برگزار می شود.

وی افزود: تجلیل از خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسابقات شهرستانی، استانی و لیگ های کشوری، همایش های پیاده روی، کوهنوردی و دوچرخه سواری عمومی و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا بخشی از این برنامه ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: دیدار با پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی، تجلیل از جوانان موفق استان، برگزاری بازی های بومی محلی و ورزش های روستایی آذین بندی سالن ها و اماکن ورزشی در سطح استان با مضمون فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر برنامه های این هفته است.

جولایی به کیفیت و سطح بالای برنامه ها در هفته دفاع مقدس امسال اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به جلسه های هماهنگی با ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و ارگان های عضو کمیته دفاع مقدس برنامه های اجرایی به نحو باشکوهی در استان برگزار می شود.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: فرزندان شهدا و ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس اداره کل ورزش و جوانان کردستان نیز به همین مناسبت طی مراسمی تجلیل و تقدیر می شوند.

کد خبر 4723857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha