۱۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۷

مدیر کانون‌های مساجد اردبیل:

جای خالی نذرهای فرهنگی دراردبیل/کسب رتبه برتر طرح‌های اوقات فراغت

جای خالی نذرهای فرهنگی دراردبیل/کسب رتبه برتر طرح‌های اوقات فراغت

اردبیل - مدیرکل کانون‌های مساجد اردبیل گفت: برای پر کردن جای خالی نذورات فرهنگی در اردبیل نیازمند مشارکت بیش از پیش خیران و نهادینه سازی این فرهنگ هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر سقا پیش از ظهر یکشنبه در نشست با مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل عنوان کرد: نذورات فرهنگی نباید در استان مغفول واقع شود و باید از این ظرفیت برای هر چه پربارتر برگزار شدن برنامه‌های فرهنگی استفاده کرد.

به گفته وی نهادینه سازی نذورات فرهنگی با بهره گیری از ظرفیت اصحاب رسانه و مربیان فعال در کانون‌ها ضروری بوده تا ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های اجرا شده در این قبیل از بخش‌ها را شاهد شویم.

مدیرکل ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل در ادامه به قرارگیری اردبیل در جایگاه برتر فعالان کانون‌های مساجد کشور در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت اشاره کرد و یادآور شد: دستیابی به این مهم در سایه پشتکار و تلاش‌های مربیان و فعالان کانون‌های مساجد رقم خورده و امیدواریم این برنامه‌ها همچنان با قدرت و انسجام لازم ادامه یابد.

به گفته وی استان اردبیل در سه سال اخیر به صورت مرتب در برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت حائز رتبه برتر کشوری شده است.

سقا با بیان اینکه مساجد به عنوان محفلی برای توسعه مبادی اخلاقی و فرهنگی در جای جای استان شناخته می‌شوند، افزود: عمده فعالیت انجام یافته در کانون‌های مساجد در مناطق محروم و دور افتاده بوده که با مشارکت مناسب نوجوانان و جوانان نیز همراه شده است.

وی ادامه داد: اغلب فعالیت‌های مسجد محور در کانون‌های مساجد به صورت خودجوش بوده و با دستاوردهای مناسب فرهنگی نیز همراه شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل از انعقاد بیش از ۴۰ تفاهم نامه همکاری کانون‌های مساجد با دستگاه‌های مرتبط خبر داد و افزود: این تفاهم نامه‌ها به منظور افزایش مشارکت دستگاه‌ها و هر چه پربارتر برگزار شدن برنامه‌های محوری مساجد منعقد شد.

کد خبر 4738415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha