۱۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۳۷

استاندار یزد:

شاخص‌های امنیتی یزد مطلوب است/قدردان تلاش‌های پلیس هستیم

شاخص‌های امنیتی یزد مطلوب است/قدردان تلاش‌های پلیس هستیم

یزد ـ استاندار یزد، وضعیت شاخص‌های امنیتی استان یزد را مطلوب خواند و گفت: این امنیت را مرهون تلاش‌های پلیس هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی در مراسم صبحگاه مشترک پلیس استان یزد به مناسبت هفته نیروی انتظامی با تبریک این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به خاطر تعامل و همکاری همه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی بیش از هر زمان دیگری بر پایه امنیت و آرامش، استوار است.

وی با اشاره به ثبات امنیت در سطح کشور عنوان کرد: با نگاهی گذرا به فرا سوی مرزهای ایران اسلامی و ناامنی های منطقه، بیش از هر زمان دیگری قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای انتظامی در بخش‌های مختلف هستیم.

طالبی افزود: استان یزد نیز به عنوان یکی از استان‌هایی که همیشه در آن امنیت و آرامش برقرار بوده، وضعیت مطلوبی را در تمامی شاخص‌های امنیتی دارد که زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان پلیس این استان جای قدردانی دارد.

استاندار یزد بیان کرد: در روزهایی که دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی با اعمال تحریم های بی رحمانه چشم به خسته شدن مردم دوخته اند؛ کارکنان پلیس، دست در دست یکدیگر و با تعامل و همکاری همه دستگاه‌های امنیتی، فضای امن و آرامی را برای مردم به وجود آورده اند.

طالبی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با برنامه ریزی و اقدامات گسترده اش در سراسر کشور با تامین، حفظ و برقراری نظم و امنیت مطلوب، امید دشمنان را قطع کرده و قدم های بلندی به سمت سعادت و سربلندی کشور برداشته است.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مردم به پلیس اعتماد دارند و امیدواریم مشارکت و همکاری با پلیس برای اجرای طرح های مختلف در راستای استقرار نظم و امنیت در جامعه افزایش پیدا کند زیرا در این صورت پلیس بسیار موفق‌تر از اکنون به اجرای برنامه ها و فعالیت های خود خواهد پرداخت.

کد خبر 4738546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha