۲۸ مهر ۱۳۹۸، ۲۱:۰۶

لایروبی و پاکسازی کانال ها و مسیل های شهر ارومیه تداوم دارد

لایروبی و پاکسازی کانال ها و مسیل های شهر ارومیه تداوم دارد

ارومیه - معاون خدمات شهری شهردار ارومیه گفت: نیروهای مدیریت شهری با آغاز بارش های پاییزی در آماده باش کامل هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهرداری ارومیه، امیر سحابی با اشاره به تداوم بارش‌ها طی هفته جاری  بر اساس پیش بینی های هواشناسی استان  افزود: نیروهای سازمان های خدمات رسان  شهرداری ازجمله مدیریت پسماند، سیما، منظر و فضای سبز، مدیریت بحران، سازمان آتش نشانی شهرداری  و سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری در راستای خدمات‌ رسانی مطلوب  با آغاز بارش های پاییزی در  آماده‌ باش کامل است.

وی ادامه داد: همچنین برای مقابله با مشکلات ناشی از بارش ها و رفع گرفتگی معابر اکیپ ماشین آلات سازمان  های خدمات رسان شهرداری  از جمله کلیه لجن کش ها،  دستگا های پمپ دار مکنده و دستگاه واترجت در آماده باش کامل هستند.

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه بیان کرد: برای جلوگیری از بروز آب گرفتگی ها درمعابر اقدام به انجام لایروبی با هدف کاهش نقاط آبگیر در فصول بارندگی شده و کانال ها، رودخانه ها و مسیل های شهر ارومیه لایروبی شده و همچنان این لایروبی ها تداوم دارد .

وی عدم هدایت آب های سطحی به منهول فاضلاب های خانگی،  نریختن زباله های شهری و نخاله ساختمانی در مقابل جوب های آب و کانال های شهری را به شهروندان جهت جلوگیری از آب گرفتگی  معابر توصیه کرد .

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه خاطر نشان  کرد: شهروندان ارومیه ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی  در نقاط مختلف شهر  با سامانه  ۱۳۷ در ارتباط باشند تا در اسرع وقت موارد مطرح شده  پی‌گیری و رفع مشکل شود.

کد خبر 4751667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha