۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۲۳:۳۸

افتتاح نخستین واحد احداثی مددجویان پلدختر

۱۰۸ میلیارد تومان برای مسکن مددجویان پلدختر هزینه شد

۱۰۸ میلیارد تومان برای مسکن مددجویان پلدختر هزینه شد

پلدختر- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدختر از هزینه یک میلیارد و ۸۳۵ میلیارد تومان برای مسکن مددجویان پلدختر خبر داد و گفت: امروز نخستین واحد احداثی مددجویان سیل‌زده افتتاح شد.

نبی الله ناظری شامگاه پنجشنبه در حاشیه افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد پلدختر در گفت وگو با خبرنگار مهر از هزینه مبلغ یک میلیارد و ۸۳۵ میلیارد تومان برای مسکن مددجویان پلدختر خبر داد و اظهار داشت: در جریان سیل فروردین ماه سال جاری، ۸۱۶ واحد مسکونی از خانواده های بزرگ امداد دچار خسارت شدند.

وی افزود: هم اکنون ۳۴۷واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد بازسازی شده که از این تعداد ۱۰۵ واحد احداثی و مابقی تعمیری است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدختر با تقدیر از مسئولان این نهاد در کشور و استان گفت: مسئولان از نظر اعتبارات مسکن و جبران خسارات در حوزه کمیته امداد سنگ تمام گذاشتند و روند کار این نهاد به خوبی پیش می رود که جای تقدیر دارد.

وی افزود: امروز نخستین واحد مسکونی احداثی مددجویان سیلزده کمیته امداد پلدختر افتتاح شد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی گفت: باتوجه به وضعیت شهرستان پلدختر که در جریان وقوع سیل دچار آسیب ها، خسارات و مشکلات جدی شد در دیداری با رئیس کمیته امداد کشور صورت گرفت با مطرح کردن مشکلات معیشتی، اقتصادی و مختل شدن زندگی مردم سیلزده از وی برای حضور در این شهرستان دعوت شد.

سید حمیدرضا کاظمی افزود: سفر رئیس کمیته امداد کشور به پلدختر محقق شد تا از نزدیک با مسائل و مشکلات بخش مسکن مددجویان نیازمند این شهرستان آشنا شوند و تسهیلاتی برای آنها در نظر بگیرند.

وی یادآور شد: باتوجه به این که شغل غالب مردم شهرستان پلدختر کشاورزی و دامداری است و این حوزه در جریان سیل دچار آسیب جدی در شهرستان شده برای اشتغالزایی درخواست هایی به صورت مکتوب از رئیس کمیته امداد کشور شد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این سفر مشکلات مردم این شهرستان که از نظر تمکن مالی ضعیف هستند مورد بررسی قرار گرفت و رئیس کمیته امداد کشور در جهت پیگیری رفع این مشکلات قول های دادند تا اقداماتی در راستای رفع بخشی از آلام و نگرانی مردم صورت گیرد.

کد خبر 4777851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha