۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۷

مسئول انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه:

ابزارهای به‌روز ارتباطی باید برای تبلیغ دین به کار گرفته شود

ابزارهای به‌روز ارتباطی باید برای تبلیغ دین به کار گرفته شود

قم - مسئول انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه گفت: علاوه بر محتوای تبلیغ ابزار مدرن تبلیغی نیز مهم است و از ابزارهای به روز باید حداکثر بهره‌برداری را انجام داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد واعظ موسوی شامگاه پنجشنبه در مراسم سالگرد ارتحال علامه طباطبایی که با حضور آیت الله نوری همدانی و جمعی از اساتید حوزه در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران همایش فقه و هنر بیاناتی در خصوص تبیین جایگاه هنر در اسلام داشتند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: چند سالی است که مراکز و انجمن‌های علمی در حوزه علمیه شکل گرفته است که انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه از جمله آن‌ها است که این مجموعه با حضور متخصصان حوزوی در عرصه تبلیغ و ارتباطات فعالیت دارد.

تأثیر عمل یک مبلغ بسیار تأثیرگذارتر از سخن اوست

رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه، تأکید کرد: تأثیر عمل یک مبلغ بسیار تأثیرگذارتر از سخن اوست؛ علاوه بر محتوای تبلیغ ابزار مدرن تبلیغی نیز مهم است و از ابزارهای به روز باید حداکثر بهره‌برداری را انجام داد.

وی گفت: انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه درواقع پاتوقی علمی برای مبلغان است، هر چند که مأموریت اعزام مبلغ را ندارد.

حجت الاسلام واعظ موسوی با بیان اینکه باید جایگاه حوزه و حوزویان در جامعه امروز ما به خوبی تبیین شود، افزود: استفاده از عناوین معادل در کسب درجات علمی را باید کنار بگذاریم که مسئولان و بزرگان حوزوی باید ارشادات لازم را در این زمینه داشته باشند.

کد خبر 4777915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha