۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۱

هادیان فر در جمع خبرنگاران مطرح کرد

تاثیر۳درصدی افزایش قیمت بنزین درسال ۸۶ بر ترافیک وآمار جانباختگان

تاثیر۳درصدی افزایش قیمت بنزین درسال ۸۶ بر ترافیک وآمار جانباختگان

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بر اساس تحقیقات با افزایش قیمت بنزین در سال ۸۶ تا ۹۳ این افزایش قیمت تنها سه درصد بر آمار جانباختگان و ترافیک تاثیر داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا صبح امروز در حاشیه جلسه طرح زمستانه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: بعد از سپری شدن طرح نوروز و تابستان اکنون در پاییز قرار داریم پاییزی که تقریبا توام با زمستان در ایران است و در محورهایی از بخش های شمالی و غربی کشور شاهد بارش باران و بعضا برف هم هستیم.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: طرح زمستانه پلیس راهور از ۲۰ آذر آغاز می شود و پلیس راهور در کنار دستگاه های عملیاتی مانند اورژانس و هلال احمر برای این طرح آماده می شود و به وظایفی که دارد، عمل خواهد کرد.

سردار هادیانفر گفت: پلیس راهور با دوربین ها، تجهیزات و امکاناتی که در سراسر کشور پیش بینی کرده است در تلاش است هیچ فردی در راه نماند و اگر خدایی نکرده تصادفی رخ داد بتواند به موقع وارد صحنه شود تا هم گره ترافیکی ایجاد نشود و هم حتی المقدور جلوی فوت هموطنان را بگیرد.

وی گفت: بر اساس پیش بینی های هواشناسی که البته هنوز هم قطعی نیست پیش بینی می شود زمستان سردی را داشته باشیم. زمستانی توام با بارش های فراوان که باید چه پلیس و چه دیگر دستگاه ها شرایط را برای این زمستان برای نیروها و پرسنل شان ترسیم کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به سخنان روز گذشته خود در رابطه با تاثیر نداشتن افزایش قیمت بنزین بر کاهش ترافیک گفت: سخنان من درست منتقل نشده، منظور من از این جمله این بوده که بررسی و تحقیق کرده ایم بر اساس افزایش قیمتی که در سال ۸۶ تا ۹۳ رخ داد، این افزایش قیمت تنها سه درصد بر آمار جانباختگان در تصادفات و کاهش ترافیک تاثیر داشته است.

وی ادامه داد: از زمان شروع افزایش قیمت بنزین تا امروز شاهد ترافیک چشمگیر و یا کاهش تردد در شهر نبوده ایم یا اگر ترافیک کاهش داشته انقدر برای مردم و یا پلیس محسوس نبوده است.

کد خبر 4782381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha