۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۶:۳۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:

جان فشانی شهدا نظام انقلاب اسلامی را از فتنه ها عبور داده است

جان فشانی شهدا نظام انقلاب اسلامی را از فتنه ها عبور داده است

همدان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: درخت انقلاب به برکت خون شهدا زنده و جاوید بوده و نظام انقلاب اسلامی بدون جان فشانی شهدا از فتنه های مختلف تاریخی به عافیت و سلامت عبور نمی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدهادی نظیری بعدازظهر پنج شنبه به مناسبت هفته بسیج به همراه شماری از مبلغان، مداحان، شعرای آئینی هیئات مذهبی و معاونان و کارشناسان تبلیغات اسلامی در محل گلزار شهدای همدان حاضر شد.

حجت الاسلام نظیری در این مراسم ضمن قرائت فاتحه و آرزوی علو درجات برای سردار شهید مدافع حرم حاج حسین همدانی، آن مرحوم را به شخصیتی بی نظیر و الگوی انقلابی و جهادی معرفی کرد و گفت: علاوه بر سبقه درخشان نبرد در جبهه های حق علیه باطل و مبارزه مجاهدانه با تکفیری ها و دشمنان اهل بیت(ع)، خدمت صادقانه و مداوم وی به هیئات حسینی و تلاش های مکرر برای احیا شعائر حسینی در استان همدان باقیات صالحاتی از آن شهید والامقام است که هرگز از خاطر مردم قدرشناس و انقلابی و شهیدپرور همدان نمی رود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در ادامه به تبیین مقام رفیع شهیدان پرداخت و عنوان کرد: امام (ره) و مقام معظم رهبری شهدا را به عنوان شمع محفل بشریت و ستارگانی که می توان با آن ها راه را پیدا کرد معرفی کرده اند و این گویای مقام و اهمیت شهدا در مکتب انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: بدون جان فشانی این شهیدان نظام مقدس اسلامی هرگز از برهه های حساس و فتنه های مختلف تاریخی به عافیت و سلامت عبور نمی کرد و به واسطه برکت خون این شهداست که درخت انقلاب بر جای خود محکم و استوار پابرجاست.

حجت الاسلام نظیری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید علی چیت سازیان گفت: این شهید والامقام که از شهدای شاخص و شناخته شده دفاع مقدس به شمار می رود همواره مورد عنایت ویژه مقام معظم رهبری بوده است.

وی گفت: سردار شهید چیت سازیان از مهذب ترین انسان های روزگار خویش بود و روحیه معنوی و اخلاص و تقوای وی همواره زبانزد مردم این خطه بوده و الگویی برای رهروان این طریق است.

در ادامه این مراسم مدیحه سرایان و  ذاکران اهل بیت ابیاتی را در مدح ائمه اطهار(ع) و به یاد جبهه های نبرد حق علیه باطل قرائت کردند.

کد خبر 4783496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha