۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۰۷

معرفی «قیچی» و «قرقبان» در ویژه‌ برنامه «سینماحقیقت»

معرفی «قیچی» و «قرقبان» در ویژه‌ برنامه «سینماحقیقت»

در دومین قسمت از ویژه‌ برنامه «سینماحقیقت» مستندهای «قیچی» و «قرقبان» معرفی و با کارگردان آنها گفتگو می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شبکه مستند در دومین قسمت از ویژه‌برنامه «سینماحقیقت» به معرفی مستندهای «قیچی» و «قرقبان» پرداخته و با کارگردان این آثار گفتگو کرده است.

«سینماحقیقت» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید رسولی برنامه تولیدی شبکه مستند به مناسبت سیزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» است و تا انتهای جشنواره از ساعت ۱۹:۳۰ پخش می‌شود.

این برنامه امشب ۲۰ آذرماه به گفتگو با الناز دیبافر کارگردان «قیچی» پرداخته است و در ادامه با رضا فرهمند کارگردان فیلم «زنانی با گوشواره باروتی» که امسال با فیلم «نتهای مسی یک رویا» در بخش مسابقه ملی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت حضور دارد، گفتگو کرده است.

این برنامه سپس به معرفی مستند «قرقبان» به کارگردانی مشترک فتح‌الله امیری و نیما عسگری پرداخته است؛ مستندی که هنوز در صدر آرای مردمی این جشنواره قرار دارد.

پوشش بخش‌هایی از نشست خبری «قرقبان»، گپ و گفت با کارگردانان اثر و پخش بخش‌هایی از این مستند محیط زیستی، پخش بخش‌هایی از مراسم رونمایی از کتاب پژوهش‌های سینمایی محمد تهامی نژاد با حضور مؤلف و چهره‌های شناخته‌شده و گفتگو با مهدی شامحمدی از اعضای هیات انتخاب جشنواره از دیگر بخش‌های این ویژه‌ برنامه است.  

شبکه مستند با پخش ویژه‌ برنامه «سینماحقیقت» به پخش رویدادهای سیزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» می‌پردازد.

این ویژه‌ برنامه از ۱۹ آذر آغازشده است و تا ۲۶ آذر ادامه دارد.  

کد خبر 4795278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha