۱۱ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۲۱

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش بوشهر:

تحقق حرکت عالمانه لازمه امور تربیتی است

تحقق حرکت عالمانه لازمه امور تربیتی است

بوشهر- رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش بوشهر گفت: تحقق حرکت عالمانه لازمه امور تربیتی است که باید مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود حقدوست بعدازظهر چهارشنبه در نشست رؤسای ادارات امور تربیتی قطب ۳ کشور اظهار داشت: تحقق حرکت عالمانه در جهت رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین، حفظ و حراست و صیانت از کرامت انسانی و شغلی همکاران حوزه پرورشی و فرهنگی باهدف رشد و تعالی روزافزون امور تربیتی مورد انتظار است.

وی تصریح کرد: ایجاد پویایی و شادابی بیشتر در بین مربیان و دانش آموزان، در اولویت قرار دادن اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی مربوط به حوزه امور تربیتی و برنامه‌ریزی به منظور تبدیل نیروهای حوزه تربیتی به سازمان‌های یادگیرنده و مسئول و متعهد و پاسخگو نیز مدنظر باید قرار گیرد.

حقدوست اضافه کرد: مطالعه، تحقیق و آسیب‌شناسی در خصوص مسائل و فعالیت‌های حوزه امور تربیتی و ارائه پیشنهادهای اجرایی لازم، تشکیل جلسات منظم و مستمر و فراهم کردن زمینه‌های توسعه و مشارکت تمام استان‌های عضو باهدف رشد و تعالی روزافزون امور تربیتی مورد انتظار است.

وی بیان کرد: نشست رؤسای ادارات امور تربیتی قطب ۳ کشور با حضور استان‌های بوشهر، اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری و خوزستان از سوم دی‌ماه در شهر مشهد آغازشده است.

رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دبیرخانه دائمی قطب ۳ در بوشهر است و این نشست با حضور مشترک قطب ۳ و ۴ در مشهد و به میزبانی بوشهر برگزار شد.

حقدوست اضافه کرد: بازدید از مدارس، آشنایی با فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی، برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور مدیر، معاون پرورشی، اعضای شورای دانش‌آموزی و بحث و گفتگو در خصوص ایده‌های نوین و تحقق سند تحول بنیادین از جمله برنامه‌های این نشست بود.

رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: اعضای قطب از کانون‌های فرهنگی تربیتی بازدید و مباحثی همچون شورای ایده پردازی فعالیت پرورشی و تربیتی، تجزیه و تحلیل کتب درسی با رویکرد تربیتی و پرورشی، کیفیت‌بخشی به گروه‌های آموزشی تفکر و سبک زندگی، ساماندهی نیروهای انسانی، هفته تربیت انسانی در جلسه مطرح و موردبررسی قرار گرفت.

کد خبر 4813650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha