۲۲ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۰۴

جفرسون تمایلی به همکاری نداشت؛

هوشنگ نصیرزاده: پنجره نقل و انتقالات ماشین‌سازی همچنان بسته است

هوشنگ نصیرزاده: پنجره نقل و انتقالات ماشین‌سازی همچنان بسته است

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز با اشاره به دلایلی که منجر به فسخ توافقی قرارداد با جفرسون شد، در مورد وضعیت این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی توضیح داد.

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به پایان همکاری باشگاه ماشین سازی تبریز با «جفرسون» در مورد دلیل این تصمیم و همچنین بدهی باشگاه به دو بازیکن برزیلی و وضعیت این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات توضیح داد.

وی با تاکید بر اینکه «جفرسون» تمایل به ادامه حضور در ایران برای همکاری با ماشین سازی نداشت، گفت: این بازیکن به خاطر مصدومیت و وجود یک زائده روی زانویش در سلامت کامل نبود. مدتی زیادی بود که با این شرایط مواجه بود و با وجود مراقبت های پزشکی لازم نتوانسته بود آن را درمان کند.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز ادامه داد: جفرسون یکی دو بازی بیشتر برای تیم انجام نداده بود. با این شرایط تا پایان فصل هم نمی توانست برای ما بازی کند. ضمن اینکه حضور و اقامتش در هتل هم هزینه زیادی داشت و با این شرایط ادامه همکاری با او فقط خرج روی دست باشگاه می گذاشت. به همین دلیل تمایلی به ادامه همکاری با او نداشتیم. البته خودِ جفرسون هم تمایلی به ادامه همکاری نداشت. این شد که به صورت توافقی قرارداد او را فسخ کردیم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه قراردادهای باشگاه ماشین سازی با بازیکنان خارجی به صورت ریالی و با پرداخت در بانک ایرانی است. به همین دلیل مشکلی بابت فسخ قرارداد برای مان ایجاد نمی شود.

نصیرزاده همچنین در مورد وضعیت باشگاه ماشین سازی تبریز برای نقل و انتقالات  و بسته بودن پنجره این باشگاه به دلیل بدهی به بازیکنان خارجی گفت: بخشی از بدهی باشگاه به «فرناندو دخسوس» است. البته قرارداد این بازیکن به صورت ریالی است اما او مدعی طلب ۲۵۰ هزار دلاری از باشگاه شده در حالیکه کلِ طلبش از ما ۳۰۰ میلیون تومان است.

به گفته نصیرزاده، باشگاه ماشین سازی بابت ادعای اینگونه دخسوس دفاعیات خود را به به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اعلام کرده است.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز همچنین به بدهی این باشگاه به «لوسیانو پریرا» اشاره کرد و یادآور شد: طلب اصلی این بازیکن برزیلی از باشگاه ۱۴۴ هزار دلار بود که از سال ۹۵ پرداخت نشده است. به همین دلیل و به خاطر دیرکرد در پرداخت کل مبلغ تبدیل به ۱۶۰ هزار دلار شده است.

وی تصریح کرد: در کل رقمی حدود ۲ میلیارد تومان بابت این بدهی باید پرداخت کنیم. رقم بالا است و به خاطر محدودیت های موجود هم برای پرداخت آن مشکل داریم. هنوز موضوع را به سرانجام نرسانده ایم و به همین دلیل پنجره نقل و انتقلات ما همچنان بسته است اما تا قبل از نقل و انتقالات دوم موضوع را به سرانجام می رسانیم.

نصیرزاده همچنین در مورد احد شیخ لاری که هدایت تیم ماشین سازی را بر عهده گرفته است، گفت: او مربی حرفه ای و کاربلدی است. تا به امروز هم با برنامه و بدون حاشیه کارش را در تیم دنبال کرده است. البته تاثیرگذاری اصلی او و نتیجه حضور در تیم را می توان از نتایجی که کسب خواهد شد، متوجه شد.

کد خبر 4823622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha