۲۵ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۱۸

کاراته وان سال ۲۰۲۰ - پاریس

آغاز تمرینات ملی‌پوشان کاراته ایران در پاریس

آغاز تمرینات ملی‌پوشان کاراته ایران در پاریس

اعضای تیم ملی کاراته بعد از شرکت در رقابتهای کاراته وان شیلی، عصر روز گذشته وارد پاریس شدند و تمرینات تیم ملی خود را از امروز آغاز می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم رقابتهای کاراته وان در سال ۲۰۲۰ جمعه چهارم بهمن ماه به میزبانی فرانسه در سالن «پیردوکوبرتن» شهر پاریس آغاز می‌شود. برای حضور در این مسابقات بر اساس اطلاعات درج شده بر روی سایت مسابقات ۷۰۳ کاراته کا از ۹۲ کشور ثبت نام کرده اند.

از ایران نیز ۱۹ کاراته کا ثبت نام خود را قطعی کرده اند که اعضای تیم ملی در ادامه تلاش خود برای کسب امتیازات لازم در مسیر قطعی کردن سهمیه‌های المپیک، بعد از حضور در رقابتهای سری A شیلی، عصر روز گذشته وارد پاریس شده و با نظر کادر فنی امروز صبح را استراحت کرده و تمرینات خود را در نوبت عصر آغاز می‌کنند.

نعیما خواجوی و حسین روحانی دو عضو کادر فنی تیم ملی به همراه علی اصغرآسیابری امروز راهی پاریس شده تا به دیگر اعضای تیم ملحق شده و تمرینات خود را از فردا آغاز خواهند کرد.

ضمن اینکه سایر کاراته کاهایی که به صورت شخصی برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده اند، سه شنبه آینده راهی پاریس خواهند شد.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی بعد از رقابتهای شیلی، امتیاز رقابتهای کاراته وان (Premier) پاریس، دبی، سالزبورگ و رباط نیز در راه کسب سهمیه المپیک محاسبه خواهد شد.

کد خبر 4826320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha