۲ اسفند ۱۳۹۸، ۲:۵۱

استاندار اردبیل:

اردبیلی‌ها دوم اسفند حماسه بزرگ دیگری خلق می‌کنند

اردبیلی‌ها دوم اسفند حماسه بزرگ دیگری خلق می‌کنند

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: اهالی با بصیرت استان اردبیل دوم اسفند با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: روند توسعه استان با حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح شتاب بیشتری می‌گیرد چرا که نمایندگان استان نقش بسیار مهمی در توسعه استان می‌توانند داشته باشند.

وی افزود: فعالیت‌هایی که در استان اردبیل انجام شده، اعم از راه آهن، راه‌های استان، منابع آبی و اشتغال زایی حاصل اتحاد و همدلی و اقدامات تیمی است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه نماینده اصلح می‌تواند پیگیر مسائل و مشکلات استان باشد، گفت: اقدامات انجام گرفته در طول این مدت از عنایت خاص نماینده ولی فقیه در استان و تلاش‌های مجموعه دستگاه‌های دولتی و نمایندگان استان است پس با توجه به نقش بسیار مفیدی که این عزیزان می‌توانند در پیگیری مسائل و مشکلات استان داشته باشند انتخابات هم یک موضوع بسیار مهم است.

وی افزود: نهضت چهار خطه کردن و اتوبان سازی استان آغاز شده و هر سال حداقل ۶۰ کیلومتر به میزان جاده سازی و چهار خطه کردن راه‌های اصلی افزوده می‌شود.

رئیس شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: مردم اردبیل قدرشناس هستند و با انتخاب خوب خودشان در توسعه استان نقش مهمی ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: در بعد اشتغال و کارخانجات در دو سال اخیر علیرغم تمام تحریم‌ها و فشارهایی که ایجاد شده رونق صنعت ما بسیار بیشتر بوده است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور پروژه‌های مهمی افتتاح شد، گفت: پروژه‌هایی که در حال احداث است در دو سال اخیر علیرغم تحریم‌ها حداقل نزدیک به ۳۰-۴۰ درصد نسبت به سنوات گذشته افزایش داشته است.

بهنام جو افزود: در بخش کشاورزی نیز شاهد شروع عملیات اجرایی پایاب سد گیوی با اعتبار بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان هستیم این موضوع از مطالبات مردم منطقه و شهرستان گیوی بود.

استاندار اردبیل بیان کرد: در شهرستان‌های خلخال پارس آباد، گرمی، مشکین شهر، اردبیل، نیر، نمین، سرعین و همه شهرستان‌ها پروژه‌های بسیار خوبی فعال است که همه برگرفته از یک کار تیمی و بسیار خوب و موفق است که قطعاً باحضور نمایندگان عزیز این فعالیت‌ها دو چندان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تصمیمات کلان مملکتی در بعد ارتباطات خارجی و سیاست گذاری‌هایی که انجام می‌شود بسیار مؤثر است، افزود: تصمیماتی که در مجلس گرفته می‌شود در توسعه کشور و استان نقش بسیار بالایی دارد و در این راشتا به از مردم خوب استان دعوت می‌کنیم که در روز جمعه حضور چشمگیری در پای صندوق‌های رأی داشته باشند و یک حماسه دیگر را بیافرینند.

کد خبر 4858032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha