۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۱۰

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان:

سالن‌های چندمنظوره استان سمنان برای مقابله با کرونا آماده شدند

سالن‌های چندمنظوره استان سمنان برای مقابله با کرونا آماده شدند

سمنان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان بابیان اینکه آمادگی همه مدیران و دستگاه‌ها برای مقابله با بحران در استان ضروری است، گفت: سالن‌های چندمنظوره برای مقابله با کرونا آماده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج رئیسیان بعدازظهر پنج‌شنبه در پنجمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری و کارگروه استانی مقابله با کرونا به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری ضمن بیان اینکه خوشبختانه تمامی سالن‌های چندمنظوره استان برای خدمات‌رسانی و درخواست احتمالی دانشگاه‌های علوم پزشکی آماده‌سازی شده است، ابراز داشت: برای مقابله با بحران کرونا همکاری و تعامل دستگاه‌ها و عموم مردمی امری اجتناب‌ناپذیر و الزامی خواهد بود.

وی بابیان اینکه دستور استاندار سمنان به‌منظور پیشگیری و مقابله با کرونا کمیته‌های مختلفی تحت قالب کارگروه استانی مقابله با کرونا در استانداری سمنان شکل‌گرفته است، افزود: گزارش‌های اعلام‌شده از سوی کمیته‌های کارگروه استانی مبارزه با کرونا می‌بایست به‌صورت روزانه جمع‌بندی و برای مراجع کشوری ارسال می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان برگزاری این‌گونه جلسات را همچون مدیریت اتاق جنگ بسیار مهم و حائز اهمیت خواند و ابراز داشت: لازم است تمامی مدیران می‌بایست انجام مصوبات و تکالیف مشخص‌شده دستگاهی را مدنظر قرار دهند تا این مصوبات بر روی کاغذ نماند.

رئیسیان ضمن قدردانی از شهرداران و دهیاران استان به دلیل همکاری در انجام مصوبات شورای تأمین و ضدعفونی شهرها و روستاها در ادامه تصریح کرد: فرمانداران و مدیران شهری می‌بایست از پذیرش مسافران در کمپ‌های اقامتی و گردشگری جلوگیری کنند.

وی ضمن بیان اینکه سوخت‌گیری وسایل نقلیه در جایگاه‌های فرآورده‌های نفتی استان، الزاماً باید توسط جایگاه‌داران انجام شود، افزود: اعتبار دفترچه‌های بیمه تا پایان فروردین ۹۹ باید تمدید شود تا شاهد کاهش میزان رفت‌وآمدها برای تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه باشیم.

کد خبر 4870908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha