۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۴:۰۴

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس لرستان:

بیش از ۷۰ مدرسه جدید در مناطق سیل‌زده لرستان ساخته شد

بیش از ۷۰ مدرسه جدید در مناطق سیل‌زده لرستان ساخته شد

خرم‌آباد- سرپرست اداره کل نوسازی مدارس لرستان گفت: با تلاش این مجموعه، بیش از ۷۰ مدرسه جدید در مناطق سیل‌زده ساخته شده و در اختیار آموزش‌وپرورش قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در دومین روز از نوروز سال ۱۳۹۹ امیر غفوری نژاد سرپرست اداره کل نوسازی مدارس لرستان با حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان دیدار کرد.

امیر غفوری نژاد سرپرست اداره کل نوسازی مدارس لرستان در این دیدار ضمن تبریک عید نوروز و عید مبعث حضرت رسول (ص)، گزارش مبسوطی از عملکرد سال ۱۳۹۸ نوسازی مدارس ارائه دادند.

وی اظهار داشت: کارکنان نوسازی مدارس استان با روحیه جهادی و تلاش‌های شبانه روزی توانستند عملکرد خوب و بی نظیری در حادثه سیل سال گذشته از خود نشان بدهند به نحوی که در مدت زمان دو ماه ۳۱۰ مدرسه با ۱۷۵۵ کلاس درس را تعمیر و تا دهه فجر بیش از ۷۰ مدرسه جدید را در مناطق سیل زده ساخته و در اختیار آموزش و پرورش قرار دادند.

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس لرستان افزود: همچنین در بحث استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی اداره کل نوسازی مدارس لرستان توانست ۲ هزار و ۸۸۱ کلاس درس را با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان به سیستم‌های گرمایشی استاندارد مجهز کند.

کد خبر 4883576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha