۱۸ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۲۷

استاندار اردبیل:

علم و عمل در اجرای پروژه‌های دانشگاهی اردبیل تلفیق می‌شود

علم و عمل در اجرای پروژه‌های دانشگاهی اردبیل تلفیق می‌شود

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: پروژه‌های عمرانی در دست اجرا در دانشگاه های استان با اقدامی جهادی در حال انجام بوده و این موضوع نشانگر تلفیق علم و عمل و حرکت در مسیر سازندگی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی در دست اجرا در دانشگاه محقق اردبیلی افزود: همه پروژه‌های هدف گذاری شده در این دانشگاه از جمله خوابگاه، دانشکده فنی، کشاورزی و علوم انسانی، کتابخانه مرکزی دانشگاه، گلخانه تحقیقاتی، خوابگاه خیر ساز ویژه دانشجویان متأهل و استخر با اقدام جهادی در حال اجرا است.

وی با اشاره به آغاز اجرای یادمان شهدای گمنام این دانشگاه خواستار احداث این یادمان به شکل سرپوشیده و در مساحت بزرگ‌تر برای استفاده فرهنگی دانشجویان و اقشار مختلف مردم شد.

استاندار اردبیل بیان کرد: در صورت طراحی مناسب به شیوه نمایشگاه فرهنگی و نماز خانه این مکان می‌تواند فضایی مناسب برای حضور فرهنگی و مذهبی جوانان و دانشجویان باشد.

وی تأکید کرد: پروژه‌های عمرانی در دست اجرا در دانشگاه های استان با اقدامی جهادی در حال انجام بوده و این موضوع نشانگر تلفیق علم و عمل و حرکت در مسیر سازندگی است.

بهنام جو در ادامه از خوابگاه ویژه دانشجویان متأهل بازدید و از اقدامات خیران در این زمینه قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز در جریان این بازدید ضمن ارائه گزارشی از پروژه‌های در حال اجرای این دانشگاه گفت: عملیات اجرایی ساخت المان یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال و اجرای خوابگاه خیر ساز ویژه دانشجویان متأهل با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال که توسط خیر اردبیلی قدرت حاج نوری تأمین می‌شود، آغاز شده است.

عزیز حبیبی افزود: در حال حاضر ۳۴ هزار متر مربع پروژه عمرانی در دانشگاه محقق اردبیلی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها شامل کتابخانه مرکزی، فاز دوم دانشکده فنی، خوابگاه دانشجویی شهید میرزایی، استخر ورزشی، گلخانه تحقیقاتی، دانشکده کشاورزی و علوم انسانی است.

کد خبر 4893645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha