۲۴ فروردین ۱۳۹۹، ۱۶:۰۱

استاندار اردبیل مطرح کرد؛

گام اردبیل برای جهش تولید با ورود به صنعت تولید خودروهای سنگین

گام اردبیل برای جهش تولید با ورود به صنعت تولید خودروهای سنگین

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: ورود استان اردبیل به تولید خودروهای سنگین گامی جدی برای تحقق اهداف سال جهش تولید محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام جو ظهر یکشنبه در بازدید از کارخانه کامیون سازی مشگین شهر عنوان کرد: ورود استان اردبیل به تولید خودروهای سنگین به عنوان گامی جدی برای تحقق اهداف جهش تولید محسوب شده و امیدواریم این روند با شتاب و جدیت تداوم یابد.

وی افزود: کارخانه کامیون سازی ازجمله واحدهایی محسوب می‌شود که در راستای رفع نیازهای داخلی و صادرات نیز می‌تواند موفق ظاهر شده و به کارآفرینی جوانان و پویایی اقتصاد نیز کمک نماید.

بهنام جو با قدردانی از تلاش‌های انجام یافته برای جهش تولید و خودکفایی کشورمان، تصریح کرد: به غیر از موتور و گیربکس خودروهای سنگین دیگر قطعات کامیون در کارخانه مشگین شهر تولید و مونتاژ می‌شود.

استاندار اردبیل در ادامه در خصوص شیوع ویروس کرونا و تأثیر آن بر فعالیت واحدهای تولیدی نیز یادآور شد: فعالیت واحدها و کارگاه‌های تولیدی اردبیل بنا به ابلاغیه اعلامی با رعایت موازین بهداشتی مجدداً از سر گرفته شده و امیدواریم کارفرمایان و کارگران نیز با نهایت دقت اصول پیشگیرانه و بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 4898656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha