۲۴ فروردین ۱۳۹۹، ۱۷:۳۷

از سوی رئیس هیئت اجرایی انتخابات یزد؛

اعتبارنامه نماینده منتخب یزد و اشکذر اعطا شد

اعتبارنامه نماینده منتخب یزد و اشکذر اعطا شد

یزد ـ اعتبارنامه محمدصالح جوکار، منتخب مردم شهرستان‌های یزد و اشکذر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس با حضور روسای هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان یزد به وی اعطا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس هیئت اجرایی و فرماندار یزد، ظهر یکشنبه در مراسم اعطای اعتبارنامه منتخب یزد و اشکذر با اشاره به روند برگزار انتخابات اظهار داشت: بیش از ۷ هزار نفر به عنوان عامل اجرایی، دست اندرکار برگزاری انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه یزد بودند.

سیدمحمد رستگاری افزود: انتخابات در این حوزه انتخابیه بدون کمترین مشکل و بر اساس مُر قانون برگزار شد که همراهی مردم و دست اندرکاران برگزاری انتخابات جای تقدیر دارد.

فرماندار یزد عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی‌ها، امکان برگزاری جلسه‌ای با حضور همه دست اندرکاران امر نبود لذا این نشست به صورت محدود و با حضور معاونان مرتبط فرمانداری برگزار شد و از زحمات نماینده سابق مردم یزد و اشکذر در مجلس تشکر نیز قدردانی می‌کنیم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان یزد نیز اظهار داشت: از همکاری عوامل هیئت‌های اجرایی و نظارت در هرچه بهتر برگزاری انتخابات قدردانی می‌کنیم و امیدواریم با خدمت هرچه بهتر رضای خداوند متعال را کسب کرده باشیم.

عزیزالله سیفی افزود: همواره مردم حمایت خود را از نظام و انقلاب نشان دادند، اکنون وظیفه مسئولان است که این حضور را قدر دانسته و در راستای کاهش مشکلات و رفع معضلات جامعه گام‌های بیشتری بردارند.

کد خبر 4898814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha