۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۱۵

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان:

عامل تهدید و مزاحمت در فضای مجازی در کاشان دستگیر شد

عامل تهدید و مزاحمت در فضای مجازی در کاشان دستگیر شد

کاشان - فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری عامل تهدید و مزاحمت در فضای مجازی در کاشان خبر داد.

سرهنگ پاسدار علی قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای تأمین امنیت شهروندان کاشانی انجام می‌دهد، اظهار داشت: فضای مجازی نیز از این قاعده مستثنی نیست و پلیس فتای نیروی انتظامی با رصد کامل فضای مجازی با متخلفین در این فضا برخورد می‌کند.

وی با اشاره به شکایت یکی از شهروندان مبنی بر تهدید و توهین فرد یا افرادی به وی و خانواده‌اش در فضای مجازی ابراز داشت: با تلاش و پیگیری‌های مستمر پلیس فتای نیروی انتظامی کاشان متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی احضار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌ها انگیزه ارتکاب خود را اختلاف شخصی و انتقام‌جویی عنوان کرد، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر تخلف اینترنتی باید در اسرع وقت مراتب را به پلیس فتا اطلاع داده و از هرگونه اقدام خودسرانه و غیرقانونی بپرهیزند.

دستگیری سارق دوچرخه با چهار فقره سرقت در کاشان

وی در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری سارق دوچرخه در کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: این سارق دوچرخه در حین انجام عمل مجرمانه خود توسط مأموران کلانتری ۱۱ غیاث‌الدین جمشید کاشانی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ پاسدار قربانی با اشاره به اینکه این سارق ۲۸ ساله در بازجویی‌های به عمل آمده به چهار فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد، بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری شرور تحت تعقیب در کاشان

وی همچنین از دستگیری شرور تحت تعقیب در عملیات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کاشان خبر داد و افزود: در پی وقوع چندین فقره درگیری، شرارت و ایجاد مزاحمت برای نوامیس از سوی فردی شرور در سطح شهر کاشان این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان کاشان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه بعد از تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی مشخص شد متهم به شرارت فردی سابقه دار است، گفت: اقدامات لازم برای دستگیری او انجام شد.

استفاده از شگردهای پلیسی و فنی برای شناسایی متهم سابقه دار

وی با اشاره به اینکه متهم به اتهام مزاحمت برای نوامیس، سرقت، حمل سلاح سرد، فروش مواد مخدر و شرارت تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی بود، تاکید کرد: در نهایت مأموران نیروی انتظامی کاشان موفق شدند این شرور ۳۱ ساله را با استفاده از شگردهای پلیسی و فنی شناسایی و او را در مخفیگاهش در یکی از مناطق شهر کاشان دستگیر کنند.

کد خبر 4911730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha