۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۴۷

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مصداق عینی جهش تولید وزارت صمت است

 مصداق عینی جهش تولید وزارت صمت است

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه مصداق عینی جهش تولید وزارت صنعت، معدن و تجارت است، گفت: باید تمام دستگاه‌ها برای رونق تولید و جهش تولید تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز پنج شنبه در آئین افتتاح خط تولید موتورهای ۳۵۵ و ۴۵۷ در مجموعه ایدم تبریز گفت: راه‌اندازی خط تولید موتور خودروهای سنگین و قطعات خودروهای سواری را در تبریز به فال نیک می‌گیریم.

وی گفت: باید از حضور رضا رحمانی، وزیر صمت در هیئت دولت نهایت بهره را برای رونق صنعت استان برد. رهبر انقلاب خواهان رونق تولید و جهش تولید بودند و مصداق عینی آن وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

آل هاشم با تاکید بر اینکه توسعه راه‌های استان و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در این حوزه ضروری است، گفت: تدوین برنامه‌های عملی برای ارتقا جایگاه تولید و جهش در این بخش از مطالبات به حق مردم است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی گفت: از شرکت‌های چرخشگر و ایدم به‌خاطر رونق صنعت نهایت تشکر را داریم و امیدواریم منتخبان مجلس یازدهم پیگیر مسائل استان و حل مشکلات صنعت‌گران باشند.

امام جمعه تبریز ابراز داشت: مردم در گام دوم انقلاب به مجلس جوان و انقلابی برای رفع مشکلات و توسعه همه جانبه کشور امید دارند.

در این آئین، خط تولید موتور ۴۵۷ با آلایندگی euro4 و موتور ۳۵۵ با آلایندگی euro 5-eev با سیستم common rail که برای اولین بار در کشور توسط شرکت ایدم ساخته شده است، به دست وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

کد خبر 4913634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha